معیشت عمومی والا در گروه توسعه کارآفرینی است

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: توسعه کارآفرینی منجر به بهبود فضای کسب و کار شده و در نهایت معیشت عمومی والاتر را برای کلیت جامعه به ارمغان می آورد.

 
حمید رضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: شعار هر خانه یک کارگاه با رویکردی بالند آموزشهای تولید محور را در مرکز توجه قرار داده و به کارآفرینی به عنوان موضوعی که موجب بهبود افضلی کسب و کار و در نهایت معیشت والاتر کلیت جامعه می شود نگاه ویژه دارد.
 
وی در ادامه با تاکید بر نوآوری در امر کارآفرینی تصریح کرد:نوآوری بدون خلاقیت امکان پذیر نیست و می تواند گفت که خلاقیت و نوآوری دوروی یک سکه در جهت کارآفرینی مولد و معطوف به فضای کسب و کار هستند.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به نقش مهم نهادهای مرتبط به بهبود فضای کسب و کار و خلق نوآوری خاطر نشان کرد: نوآوری و ارتقای فضای کسب و کار در قلب تغییرات تکنولوژیک و توسعه سیاسی، اقتصادی جوامع مدرن قرار دارد و در این راستا سیاست نوآوری به عنوان ابزاری است توسعه در خدمت دولت ها قرار می گیرد و خروجی این سیاستها نیز تحرک طبقاتی اجتماع است که به دنبال تغییر مدل های تکنولوژیک و فضای کلاسیک بوجود می آید.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: معیشت ، توسعه ، کارآفرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار