رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوء مدیریت در فدراسیون فوتبال و نبود نظارت صحیح باعث عدم پخش شده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص پخش نشدن بازی‌ها گفت: پخش نشدن بازی‌ها باعث ضعف ورزش ‌و آسیب به فوتبال می‌شود و سوء مدیریت و نبود نظارت صحیح اصلی‌ترین عامل آن است.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم صدا وسیما که یک ارگان دولتی است مطمئنا برای پیشرفت کشور باید به ورزش کمک کند و مثبت واقع شود این دو باید هم‌سو در کنار هم قرار گیرند و دست به دست هم دهند و به رشد فوتبال و ورزش کشور کمک کنند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: اگر دو نهاد دولتی با هم کنار بیایند، قطعا مشکل حل می‌شود اما در غیر این صورت ورزش کشور بخصوص فدراسیون فوتبال متضرر می‌شود، من از رییس جمهور محترم درخواست دارم تا با نظارت بر ورزش کشور، این گونه مشکلات حل شود چراکه سوء مدیریت و ضعف نظارت در فوتبال ما باعث شده فوتبال کشورمان به اینجا کشیده شود.

رضایی در خصوص ضعف فوتبال کشورمان گفت: مدیران در سطح بالاتر می‌توانند چاره‌گشا باشند اتفاقاتی که در رده‌های مختلف پایه بوجود آمد صدمه روحی به مردم زده و آسیب‌ زیادی به پیکره ورزش به خصوص فوتبال کشورمان وارد کرده است. به نظر من مدیریت خوب می‌تواند جایگاه فوتبال را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، کشورمان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار