با اجرای اشکان خطیبی:

اختتامیه نخستین جشنواره گزارش یک نگرانی در تالار اندیشه برگزار می شود

اختتامیه جشنواره فیلم های موبایلی گزارش یک نگرانی روز جمعه(2 آبان ماه) و از ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش  حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاد خبری جشنواره، حامد رهنما دبیر جشنواره گزارش یک نگرانی درباره آثار رسیده به دبیرخانه گفت: زمان نهایی حضور در این جشنواره 25 مهرماه بود که به دلیل استقبال مردم تا 26 مهرماه تمدید شد. در نهایت 219 نفر برای شرکت در جشنواره ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به جوایز برگزیدگان گفت: یک جایزه پنج میلیون تومانی، سه جایزه سه میلیون تومانی و شش جایزه یک میلیون تومانی هم به برگزیدگان این جشنواره اهدا شود.

دبیر جشنواره گزارش یک نگرانی افزود: در این جشنواره رضا پورحسین، محمد صالح علا، رامبد جوان، مریلا زارعی و مرجان اشرفی زاده هیئت داوران را برعهده داشتند.

رهنما با اشاره به شکل گیری کمپینی از هنرمندان برای اصلاح الگوی مصرف آب گفت: بسیاری از هنرمندان در فیلمی که توسط جشنواره تهیه شده نگرانی های خودشان را ابراز کرده اند؛ گروهی نیز که در تهران نبودند در یادداشتی نگرانیشان را به کمبود آب و لزوم صرفه جویی بازگو کرده اند که این موارد در فیلم تهیه شده در روز اختتامیه نمایش داده شده؛ در این فیلم 28 هنرمند شرکت کرده اند و80 نفر نیز به مراسم اختتامیه دعوت شده اند.

گفتنی است؛ آثار برتر این جشنواره از طریق شبکه مستند و دیگر شبکه‌های سیما به نمایش در خواهد آمد. ضمن اینکه پردیس‌های سینمایی پیش از آغاز فیلم و متروی تهران قرار است این فیلم‌های کوتاه را به نمایش عمومی بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، گزارش ، تالار ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار