با صدور پیامی؛

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ارتحال آیت‌الله مهدوی‌کنی را تسلیت گفت

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس در پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس در پیامی ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

ضایعه درگذشت یاور صدیق امام و رهبری استاد گرانقدر حضرت آیت‎الله مهدوی‌کنی موجب تاثر و تالم فراوان تمام ملت ایران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
 
این عالم جلیل القدر در طول سال‌های پیش از انقلاب، در پیشاپیش صفوف مبارزات مردمی حضور داشتند و دوشادوش انقلابیون در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی متحمل رنج‌های و مصائب فراوان گردیدند و پس از پیروزی انقلاب در مسئولیت‌ها و جایگاه‌های مختلف با پشتکار وصف ناپذیر و سعه‌صدر، نقشی پررنگ در پیشبرد اهداف انقلاب برعهده داشتند.
 
آیت‌الله مهدوی کنی، در لحظه‌های ارزشمند عمر خویش زمانی از جهد و جهاد در راه پرورش شاگردان و تعلیم و تعلم آنها دست نکشید و بیان واژه استاد در وصف زحمات این عالم وارسته واژه‌ای بس کوچک است.
 
امید است جامعه اسلامی در تداوم راهشان و در صراط توحید و ولایت با قدرت بیش از پیش موفق باشند و برای بازماندگان و دوستان ایشان اجر و صبر جزیل در این مصیبت بزرگ را از خداوند و پروردگار عالم مسئلت می‌نماییم.

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری درگذشت این عالم ربانی را به پیشگاه حضرت امام عصر (ارواحنا فدا) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت مبارزه، علما و ائمه جمعه و جماعات و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند منان برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با اهل بیت (ع)، امام راحل (ره) و شهدا و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار