مورای:‌ در هر بازی پیشرفت می‌کنم / ویلیامز: مسئولان مسابقات روسیه نژادپرست هستند

اندی مورای، مرد شماره یک تنیس انگلیس از پیشرفت چشمگیر خود در هر بازی ابراز رضایت کرد و سرنا ویلیامز، زن شماره یک تنیس جهان هم مسابقات روس را به نژادپرستی متهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اندی مورای امید زیادی به کسب قهرمانی در رقابت‌های تور جهانی ATP که ماه آینده در لندن برگزار می‌شود بسته است و شرایط خود را رو به پیشرفت می‌داند.
 
هر چند مورای مرد شماره یک تنیس انگلیس است، اما هم‌اکنون در رتبه دهم رنکینگ برترین تنیسورهای جهان قرار دارد. او می‌تواند با شکست دیوید فرر اسپانیایی در فینال مسابقات آزاد وین به رتبه هشتم جهانی صعود کند.
 
مورای گفت: پیشرفت در هر بازی را به وضوح احساس می‌کنم. برای گرفتن بیشترین امتیاز ممکن باید بهترین بازی را از خود به نمایش بگذارم.
 
یادآور می‌شود، اندی مورای دارنده‌ی 2 عنوان قهرمانی در گرند اسلم آمریکا است.
 
* عصبانیت خواهران ویلیامز از رئیس فدراسیون تنیس روسیه
 
سخنان اخیر شامیل تارپیسکوف، رئیس فدراسیون تنیس روسیه حسابی سرنا و ونوس ویلیامز را عصبانی کرد. این مقام روس در سخنانی تمسخرآمیز سرنا و ونوس را "برادران ویلیامز" نامیده بود.
 
سرنا ویلیامز زن شماره یک تنیس جهان نسبت به این سخنان واکنش نشان داده و تارپیسکوف را نژادپرست خواند. ویلیامز گفت: این حرف‌ها فقط از زبان انسان‌های بی‌ادب ادا می‌شود. من از شنیدن تمسخر خود هیچ خوشحال نشدم و فکر می‌کنم مردم هم از شوخی او نخندیدند.
 
لازم به ذکر است،‌ سرنا ویلیامز دارای 18 عنوان قهرمانی گراند اسلم می‌باشد و رئیس فدراسیون تنیس روسیه هم از او و خواهرش عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار