قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

لغو سفر اعضای کمیسیون بهداشت به انگلیس/ بررسی طرح پزشک خانواده با سفر به سوئد و استرالیا

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه برنامه سفر هیئت هشت نفره‌ این کمیسیون به انگلیس برای بررسی طرح پزشک خانواده کنسل شده است، گفت: برای پیگیری این طرح دو کشور سوئد و استرالیا جایگزین انگلیس شده است.

"محمدحسین قربانی" سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برنامه سفر هیئت هشت نفره‌ای از این کمیسیون به انگلیس برای بررسی طرح پزشک خانواده کنسل شده است، گفت: این سفر با توجه به بسته بودن سفارت‌‌خانه‌های این دو کشور فعلا ملغی شده است.

نماینده آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه برای پیگیری طرح پزشک خانواده دو کشور سوئد و استرالیا جایگزین انگلیس شده است، اظهار داشت: اکنون ما در کشور نیازمند استفاده از تجربیات کشورهایی هستیم که در زمینه پزشک خانواده موفق عمل کرده‌اند.

وی بیان داشت: طرح پزشک خانواده در ایران در ابتدای راه خود است و مسلما مشکلاتی در این حوزه خواهد داشت لذا ما سفرهای دیگری را هم مدنظر داریم تا با یک جمع‌بندی، مطالب مفیدی را برای وزارت بهداشت داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید براینکه هنوز تاریخ سفر هیئت اعزامی به این دو کشور مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: این هیئت اعزامی شامل اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و همچنین بعضی از کارشناسان وزارت بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار