"آخرین ماشین دنیا" بعد از ایام محرم روی آنتن می‌رود

تدوین فیلم تلویزیونی "آخرین ماشین دنیا" به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اسماعیل راد در شیراز صورت می‌گیرد.

اسماعیل راد تهیه کننده و کارگردان فیلم تلویزیونی "آخرین ماشین دنیا"در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تدوین این پروژه در شیراز توسط حمید حق نگه دار در حال انجام است و بعد از ایام محرم به روی آنتن می‌رود.
 
وی اظهارداشت: تصویر برداری این پروژه تلویزیونی در منطقه دالین یکی از روستاهای شهرستان سپیدان استان فارس توسط دوربین منصورعبد رضایی به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد:در این تله فیلم بازیگرانی چون آتش تقی‌پور،خشایار راد، گیتی معینی،حلیمه سعیدی، سعید نوراللهی و 60 بازیگر شیرازی همچون حسین موزه، حبیب بختیار، جلیل کوثریان، نگه‌دار جمالی، محمد حسین ویژه، میلاد حاجی‌زاده،طاهره شریفی،پانته‌آ خوش نژاد، نادر شهسواری، نعمت الله کاظمی و با معرفی آرمین صالحی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با اشاره به این که فیلم تلویزیونی با همکاری حجت الاسلام و المسلمین علی سقاچی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز تهیه و تولید شده، بیان کرد:‌"آخرین ماشین دنیا" روایتگر داستان پسری جوان به نام سهراب است که برای همدلی و کمک به دوست خود در شب عروسی با قرض دادن وسایل شخصی پدر و مادرش، ماجراهایی برای خود و دوستش رقم می‌خورد.

وی یادآور شد: بابک نیازی مدیر صدابرداری، مجید شناور طراح گریم، ثریا ریاحی راد منشی صحنه، سامان نوروزی مدیر تدارکات و یعقوب مقدم روابط عمومی این پروژه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم ، آنتن ، آخرین ، ماشین ، نویسندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.