تهیه کننده "آرایش غلیظ"در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فروش میلیاردی هم نمی‌تواند هزینه تولید این فیلم را برگرداند

سعید سعدی گفت: چینش درست عوامل پشت صحنه و بازیگران فیلم‌های سینمایی سبب فروش بالای آن‌ها شده است.

سعید سعدی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون وضعیت فروش فیلم"آرایش غلیظ" گفت:هر کس نگاهی سطحی هم به فیلم "آرایش غلیظ" داشته باشد خواهد فهمید که هزینه هنگفتی برای آن شده است.

وی در ادامه افزود:در حال حاضر وضعیت اکران بهتر از سال‌های قبل شده است و دلیل آن هم چینش درست عوامل مختلف فیلم در سر جای خود است. زمانی که هر کسی در جایگاهی که مهارتش را دارد قرار گیرد کارها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

این تهیه کننده اظهار داشت: ‌قصه زیبا و جذاب می‌تواند رضایت مخاطبان را به ارمغان آورد؛ زمانی که مشغول ساخت فیلم "آرایش غلیظ" بودیم پیش بینی می‌کردیم که با توجه به پروداکشن خوب و عوامل قدرتمندش فروش بالا و در حد رضایت زیادی داشته باشد، اما فروش میلیاردی این فیلم هم نمی‌تواند برای تهیه کنندگانش سود آور باشد و حتی هزینه صرف شده را بازگرداند.

وی ادامه داد: باید سیاست‌های زیرساختی و برنامه ریزی‌های مسئولان سینمایی درست  صورت بگیرد و عدالت در سینما جاری شود، گاهی می بینیم که برای مراحل مختلف تولید و اکران یک فیلم روابط بین افراد جای ضوابط را می‌گیرند و آسیب جدی مالی به تهیه کننده‌ی‌ اثر سینمایی وارد می‌شود. متأسفانه در سینمای ایران قوانین برای همه افراد یکسان نیست.

سعدی با اشاره به استقبالش برای تهیه کنندگی فیلم‌های سینمایی بیشتر خاطر نشان کرد: تا زمانی که مردم از"آرایش غلیظ" استقبال کنند اکران آن را ادامه خواهیم داد. سینماگران باید بدانند اکران موفق یک فیلم به سود بقیه فیلم‌ها بستگی دارد و باعث فروش بیشتر تمام آثار سینمایی می‌شود.

وی درخصوص پیش بینی‌اش درباره اکران 2 پاییز گفت: اگر فیلم‌های ما با کیفیت باشند مردم به دنبالش می‌آیند و قصه و فیلمنامه مهمترین عامل کشش مخاطبان به سوی فیلم‌ها است.

سعدی در پایان اظهارداشت: امیدوارم مردم از "آرایش غلیظ" خوششان آمده باشد و توانسته باشیم حق مطلب را بیان کرده باشیم.

گفتنی است؛ فیلم سینمای"آرایش غلیظ" به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید ملکان در حال حاضر روی پرده سینما است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.