در نخستین همایش تخصصی بانکها و شرکتهای فناوری اطلاعات مطرح شد

تاکید برنامه ششم توسعه بر رشد تولید با ویژگی رقابتی و دانش بنیان

نخستین همایش تخصصی بانکها و شرکتهای فناوری اطلاعات با رویکرد برنامه ششم توسعه با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک ها و مدیران و کارشناسان شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛  نخستین همایش تخصصی بانکها و شرکتهای فناوری اطلاعات با رویکرد برنامه ششم توسعه با حضور محمد بیات( مدیر عامل مرکز فابا)، محمد ابراهیم مقدم( مدیر عامل بانک تجارت )، حمید پورمحمدی (معاون برنامه ریزی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری ) بسیاری دیگر از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک ها و مدیران و کارشناسان شرکتهای بزرگ فناوری اطلاعات کشور برگزار شد.

محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت در خصوص تدوین برنام ششم توسعه و مشارکت کارشناسان و فعالین عرصه بانکی برای بالا بردن کیفیت هرچه بیشتر این برنامه گفت: باید سعی شود تا با بررسی و شناخت مشکلات و راه حل های لازم برای حل آن ها و استفاده از تجربیات گذشته نقشه راهی مناسب خصوصاً در حوزه بانکداری الکترونیک و توسعه زیر ساخت ها و نرم افزارها با توجه به نیازها والویت های مردمم واقتصاد کشور تهیه شود.  

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه ششم توسعه باید در برگیرنده هدفگذاری های دقیق و عملیاتی برای ایجاد ارتباط موثر سیستم بانکی، بیمه، بورس و.... باشد.

بیش از هفتاد درصد تراکنش های بانکی کشور به صورت الکترونیک

در ادامه این همایش حمید پورمحمدی معاون برنامه ریزی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری در خصوص توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات در سال های اخیر گفت: اکنون بیش از هفتاد درصد تراکنش های بانکی کشور به صورت الکترونیک صورت می پذیرد که این نشان از برنامه ریزی دقیق و در نتیجه پیشرفت های درست در حوزه توسعه بانکداری الکترونیک، دارد اما تا پاسخگویی کامل به نیازهای مردم در حوزه بانکداری الکترونیک فاصله قابل توجهی داریم و اقدامات زیادی قابل انجام است .
 
معاون برنامه ریزی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری در خصوص برنامه ششم توسعه اذعان داشت: برنامه ششم توسعه مبنی بر رشد تولید در کشور با ویژگی رقابتی و دانش بنیان است و باور ما این است که هم افزایی بانک ها و شرکت های پیشرو کشور در حوزه فناوری اطلاعات، نقش مهمی در تحقق اهداف سند چشم انداز در توسعه اقتصادی و علمی و فناوری کشور دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، تجارت ، برنامه ، ششم ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار