شیخ نبیل قاووق: مقاومت در اوج قدرت خود قرار دارد/زمان همبستگی ملی و حمایت از ارتش لبنان فرارسیده است

نائب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت در اوج قدرت خود قرار دارد، افزود:زمان همبستگی ملی و حمایت از ارتش لبنان فرارسیده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران "شیخ نبیل قاووق" روز یکشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه مقاومت امروز در اوج قدرت خود قرار دارد افزود: مقاومت از نظر آمادگی و قدرت تسلیحاتی و کارشناسی در روزهای طلایی به سر می‌برد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مقاومت توانایی این را دارد که در مقابل هر تجاوز اسرائیلی به پیروزی دست یابد و روند پیروزی‌هایی که در سوریه آغاز شده را تکمیل کند، اضافه کرد: این اقدامات مقاومت ناامیدی و سرخوردگی عاملان طرح تکفیری در منطقه را در پی داشته است.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: آنچه که برای ما در لبنان مهم است این است که تجاوز تکفیری به این کشور تنها در کلام صورت نگرفته بلکه به واقعیت تبدیل شده است؛ این موضوع احتمال نیست بلکه واقعیت است.

"شیخ نبیل قاووق" تصریح کرد: تکفیری‌ها کانون‌های امنیتی و نظامی در استان‌های مختلف لبنان داشته و بخش‌هایی از خاک این کشور را در مرزهای شرقی با سوریه به اشغال خود در آورده‌اند.

وی تاکید کرد: زمان همبستگی ملی و حمایت از ارتش لبنان فرارسیده است.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در پایان تاکید کرد: معادله ارتش، ملت و مقاومت در لبنان توانستند که آن چیزی که ائتلاف جهانی در عراق و سوریه از اجرای آن ناتوان هستند، محقق سازند؛ ما در لبنان به وسیله ارتش و مقاومت مانع هرگونه امتداد داعشبه شهرها و مناطق لبنانی شدیم؛ این دستاوردی برای لبنان است.

انتهای پیام//
برچسب ها: نبیل ، قاووق ، حزب ، الله ، سید ، حسن ، لبنان ، تکفیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار