مدیر عامل شرکت حفاری شمال خبرداد:

حفر ٧ حلقه چاه در ١٢ ماه با دستگاه حفاری آلیما

٧ حلقه چاه در ١٢ ماه گذشته توسط دستگاه حفاری الیما حفاری شد، این درحالی است که تعداد چاه های حفاری شده توسط دستگاه های حفاری دریایی در داخل کشور طی این دوره زمانی به حدود ٢ چاه می رسد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت حفاری شمال با اشاره به این که در بخش دریا دستگاه های حفاری شرکت حفاری شمال، وضعیت خوبی دارند، اعلام کرد: سود و درآمد این شرکت از نظر عملیات بخش دریا، بالغ بر ٨٠ درصد است.
 
هدایت اله خادمی با بیان این که طی سال گذشته ٤٠ درصد از درآمد شرکت حفاری شمال، سود ناخالص بوده است، اظهار کرد: این اتفاق در عرصه صنعت نفت به ندرت رخ می دهد، اما در عرصه تجارت معمولا به وقوع می پیوند؛ به همین دلیل عملکرد حفاری شمال و سود حاصل از کار این شرکت در حوزه فعالیتهای صنعتی کشور به یک الگو تبدیل شده است.
 
مدیرعامل شرکت حفاری شمال با بیان این که این شرکت در خارج از کشور نیز با کارفرمای خوبی کار می کند، توضیح داد: حتی زمانی که دستگاه حفاری در خارج از کشور در حال تعمیرات اساسی (اورهال) بود، ٥٠ درصد مبلغ کرایه از سوی کارفرما به شرکت حفاری شمال پرداخت شد، چرا که بر این اصل معتقد بودند که تعمیر دستگاه در راندمان کاری آن شرکت نیز اثر گذاراست.
 
خادمی با اشاره به این که در ٢ بخش مدیریت هزینه و بهداشت، ایمنی و محیط زیست فعالیت خوبی انجام شده است اما کافی به نظر نمی رسد، اظهار کرد: باید ریسکها بررسی شود، چرا که فعالیتهای انجام شده در این شرکت، پرخطر، سنگین و غیر قابل پیش بینی است.
 
بر اساس اعلام شرکت حفاری شمال، مدیر عامل این شرکت جدی گرفتن اصول ایمنی در کار صنعتی را رمز توسعه یافتگی دانست و گفت: توسعه منابع انسانی در صنعت حفاری رکن توسعه کشور است.
 
 

برچسب ها: حفاری ، شمال ، حلقه ، دریا ، راندمان ، تعمیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار