"حسن معجونی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنرمندان باید فرهنگ صرفه جویی را در آثارشان نهادینه کنند

بازیگر سریال "مسافران" گفت: رسانه و به خصوص هنرمندان با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه صرفه‌جویی باید این موضوع را فرهنگ‌سازی کنند.

"حسن معجونی" بازیگر، در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص کمبود بحران آب در کشور گفت: من به نوبه‌ خودم خیلی کم آب مصرف می‌کنم و این صرفه جویی من اصلا هیچ ارتباطی به مقطع زمانی خاص و یا بحران آب ندارد چرا که به نظر من اگر کمی آینده‌نگر باشیم در این زمینه صرفه جویی خواهیم کرد.  
 
وی افزود: خیلی از کشورها در دوره‌ای دچار بحران آب بودند اما با استفاده از تکنولوژی خاصی به طور مثال شیرهای سنسوردار توانستند این بحران را مدیریت کنند، ما هم باید علاوه بر صرفه‌جویی با استفاده از تکنولوژی‌های خاصی از بحران آب جلوگیری کنیم.  
 
"معجونی" ادامه داد: نباید به این فکر باشیم که امسال باران می‌بارد یا نه بلکه این صرفه‌جویی و استفاده از تکنولوژی باید تبدیل به یک فرهنگ شود تا عادت کنیم که بی‌پروا مصرف نکنیم چرا که در هر صورت کمبود آب به خود ما باز می‌گردد.  
 
بازیگر سریال "مسافران" درخصوص نقش هنرمندان و رسانه در فرهنگ‌سازی در این زمینه اظهار داشت: رسانه به عنوان منبع اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، نقش خود را به درستی انجام می‌دهند هنرمندان هم که به عنوان الگو باید با آثارشان این فرهنگ را نهادینه کنند.  
 
وی در ادامه بیان کرد: این بحران آب مربوط به اتفاق امسال نیست ما باید با آینده‌نگری به فکر آیندگان و نسل بعدی باشیم. 


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار