داعش نیرو و سلاح به کوبانی منتقل کرد

تروریستهای داعش نیرو و تجهیزات بیشتری از دیگر نقاط سوریه به شهر کوبانی منتقل کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی گزارش داد، داعش در چند ساعت گذشته نیرو و جنگ افزارهای بیشتری به شهر عین العرب (کوبانی) ارسال کرده است. 

این اقدام داعش پس از آن صورت می گیرد که مبارزان کرد توانستند با موفقیت جلو حمله جدید نیروهای این گروه تروریستی را بگیرند. 

دیده بان حقوق بشر سوریه هم اعلام کرد داعش نیروها و تجهیزاتی را از مناطقی که کنترل آنها را در حومه حلب و رقه در اختیار دارد به شهر کوبانی منتقل کرده است.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۴۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
میخواستم به امریکاییها بگم شما که عرضه نداری همون نمیوومدی سنگینتر بود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
سلام : ریشه ها را باید از بین برد در صورتی میتوانید به دشمن ضربه محکم بزنید که سلاح های آنها را متوقف کنید اگر سلاح به دشمن نرسد چطور میتواند از آن بهره ببرد بس گذرگاه را از تنگنا ببندید که حتی به حلب و رقه هم نرسد چه بسا از آنجا حمل شود
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۱۲:۱۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
ائتلاف بی خاصیت کجایی؟
Iran (Islamic Republic of)
سید میر اعلم
۱۴:۵۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۳
چقدر ساده ای! چاقو مگر دسته خودش رو هم می بره؟ این عملیات ائتلاف همش نمایشی وردگم کنی است فعلا داعش هنوز برای غرب منفعت داره ومی تونه در امتیاز گرفتن موثر باشه بنابر این برای از بین بردنش عجله ای ندارند وگرنه اونها از من وشما هم هوشیارترند که چگونه باید با داعش مبارزه کنند .بقول معرف اونها بلدند چطور پشه رو تو هوا نعل کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
شاهرگ منبع تغذیه مهمات داعش رو باید زد
آخرین اخبار