گیلانی: بودجه فدراسیون چوگان نسبت به فدراسیون‌های دیگر خیلی کم است

نایب رییس چوگان بانوان گفت: این رقابت‌ها پنجمین دوره رقابت‌های چوگان بانوان جام ادب است که با حضور 3 تیم با هندیکاپ 4- برگزار می‌شود.

گلنار وکیل گیلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آغاز پنجمین دوره رقابت‌های چوگان جام ادب در روز 2‌شنبه 28 مهر 93 ساعت 14 با حضور 3 تیم کانون قصر و نوروز آباد در زمین چمن باشگاه قصر فیروزه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها به این صورت برگزار می‌شود که تیم‌ها 2 چوکه، 2 چوکه با هم رقابت می‌کنند و بر اساس امتیازبندی تیم‌های برتر انتخاب می‌شوند.

وکیل گیلانی در خصوص سطح کیفی تیم‌ها گفت: با توجه به اینکه بازیکنان جدید در تیم‌های چوگان زیاد آمده‌اند می‌توان بگوییم کیفیت تیم‌ها درحد خوب است.

وی در خصوص حمایت‌های فدراسیون برای چوگان بانوان تصریح کرد: فدراسیون اقدامات کافی تا به الان برای چوگان بانوان انجام داده است به صورتی که تیمیهایی از انگلیس و دبی برای رقابت‌های دوستانه به ایران دعوت کرده بود که ما در سوم خرداد توانستیم در رقابت‌های جام سفر شرکت کنیم و نتیجه خوبی را در پیشرفت تیم‌ها داشتیم.

عضو کمیته دامپزشکی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که بودجه فدراسیون چوگان نسبت به فدراسیون دیگر کمتر است خواهشمندم مسئولان اقدامات را انجام داده و بودجه این فدراسیون را با توجه به پر هزینه بودن این ورزش نسبت به سایر ورزش‌ها افزایش دهند تا بتوانیم امکانات لازم را برای بازیکنان و دانشجویان علاقمند به این رشته ورزشی فراهم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.