پیگیرینی: نگرانی از بابت توره ندارم / تاتنهام رقیب جدی منچستر سیتی است

مانوئل پیگیرینی اطمینان داد وی نگرانی از بابت بازی‌های ملی یحیی توره در آفریقا وشیوع ویروس آبولا ندارد. وی همچنین تاتنهام را رقیب جد منچستر سیتی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، یحیی توره گلزن تیم منچسترسیتی برای انجام بازیهای انتخابی جام ملتهای آفریقا در سال 2015 در اختیار تیم ملی ساحل عاج می‌باشد.
ساحل عاجل ماه‌ آینده در همین چهارچوب به مصاف سیرالئون می‌رود کشوری که مرکز شیوع ویروس آبولا معرفی شده است.

براساس این گزارش پیگیرینی سرمربی منچسترسیتی به توره اطمینان داد می‌تواند در این بازیهای تیم ملی کشورش را همراهی کند و آنان هیچ نگرانی بابت ویروس آبولا ندارد.

پیگیرینی گفت: بازیکنان و تیمها در سطح آگاهی بالایی قرار دارند و همگی راههای مقابل با این بیماری را می‌دانند به همین دلیل نه من و نه شخص توره نگرانی بابت بازیهای انجام شده در آفریقا نداریم توره حق درد بر روی رقابتهای ملی کشورش متمرکز باشد.

تاتنهام تیمی با تغییرات فراوان مانوئل پیگیرینی سرمربی منچستر سیتی به دیدار شنبه آینده اینتیم مقابل تاتنهام اشاره کرده و گفت: ما فصل گذشته 2 مرتبه توانستیم با نتایج دور از ذهن 6 بر صفر و 5 بریک تاتنهام را شکست دهیم اما قرار است این فصل به مصاف تاتنهام جدید داریم آنان تیم قدرتمندی تشکیل داده‌اند و موریسیو پوچتینو هم مربی با تجربه‌ای است او به طور حتم اشتباهات گذشته را تکرارا نمی‌کند.

پوچتنیو مربی جوان با تجربه کار در لیگ اسپانیا همراه با تیم اسپانیول است حالا تاتنهام به یک رقیب جدی تبدیل شده و بازی در برابر آنان کار ساده‌ای نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار