گودبرداری غیر اصولی موجب تخریب ساختمان بانک شد/ 4 کارمند بانک راهی بیمارستان شدند

سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: صبح امروز در پی گودبرداری غیراصولی،‌ در شهر سمنان ساختمان بانک مهر اقتصاد دچار ریزش شد که 4 مجروح بر جای گذاشت.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به جزئیات ریزش ساختمان بانک در استان سمنان، بیان داشت: ساعت 8 و 15 دقیقه صبح امروز آوار یک حادثه در خیابان امام خمینی(ره) شهر سمنان به امداد و نجات اطلاع داده شد که پس از گزارش دریافتی بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
 
سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: پس حضور امدادگران در محل حادثه مشخص شد گودبرداری غیر اصولی و عدم و مهار دیوار‌های جانبی یک ساختمان در حال احداث موجب آوار بانک مهر اقتصاد شده است.
 
وی با بیان اینکه عملیات آواربرداری و امدادرسانی به حادثه ‌دیدگان با همکاری نیرو‌های آتش نشانی و اوژانس صورت گرفت،‌ گفت: پس از بررسی دقیق حادثه توسط امدادگران مشخص شد که 4 نفر شامل یک زن و 3 مرد که کارمند بانک بودند،‌ زیر آوار گرفتار شده‌اند.
 
درخشان با اشاره به انجام عملیات  امداد و نجات برای کارمندان بانک ،‌ادامه داد: افراد آسیب دیده(یک زن و 3 مرد) تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند، سپس به منظور دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار