بیان دستاوردهای روز مباهله در رادیو صدای آشنا

"اسرار مباهله"و"سند افتخار"، کاری از گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا، در روز مباهله از این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "اسرار مباهله" ضمن روایت روز مباهله، به بیان معنا و مفهموم مباهله، دستاوردهای این روز، و اهداف پیامبر (ص) از اجرای امر مباهله، می پردازد. حجت الاسلام والمسلمین خدیری، کارشناس این ویژه برنامه است.

رویا ولی زاده تهیه کننده، زهرا تقی ملا نویسنده، راضیه طالب زاده گوینده، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

"اسرار مباهله" را روز یکشنبه بیست و هفتم مهر ساعت 12:00 به وقت تهران برابر با ساعت 08:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

"سند افتخار" ضمن بیان داستان مباهله به عنوان سند افتخار اهل بیت علیه السلام و شیعه و همچنین اعمال این روز، به تفسیر آیه تطهیر نیز خواهد پرداخت.حجه الاسلام والمسلمین صفایی کاشانی کارشناس این ویژه برنامه است.

تیمور کوشکی سردبیر و گوینده، فاطمه بی تقصیر نویسنده، رویا ولی زاده تهیه کننده، و کامران برومیده گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

"سند افتخار" کاری از گروه دین و اندیشه را روز یکشنبه بیست و هفتم مهر ساعت 00:30 به وقت تهران برابر با ساعت 20:00 به وقت گرینویچ از کانال آمریکای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.


انتهای پیام/
برچسب ها: صدای ، آشنا ، دین ، اندیشه ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار