بازی‌های پاراآسیایی اینچئون2014؛

آقا کوچکی:کره جنوبی و ژاپن رقیبان اصلی ایران هستند

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت:پیروزهای کسب شده باعث دلگرمی کاروان ایران شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم ملی پس از برتری برابر کویت اظهار داشت: خوشحالم که بسکتبال با ویلچر در دو مسابقه خود قبل از افتتاح رسمی بازی‌ها دو برد خوب و مقتدرانه را کسب کرد و باعث دلگرمی کاروان ایران شد.
 
وی ادامه داد: مقابل کویت بازی خوبی انجام دادیم و خودمان را برای دیدار آینده با تایلند و سپس در مرحله بعدی با ژاپن آماده می‌کنیم.
 
آقاکوچکی درباره دلیل از دست دادن امتیازات فراوان در کوارتر دوم عنوان کرد: بسکتبال با ویلچر کلاس بندی‌دارد و در کوارتر دوم به بازیکنان کلاس پایین‌تر بازی دادیم تا با شرایط مسابقه آشناتر شوند که به هدف‌مان هم رسیدیم.
 
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران کره‌ جنوبی و ژاپن را دو رقیب اصلی ایران در این مسابقات خواند و اظهار داشت: شانس ما با دو تیم کره‌جنوبی و ژاپن برای کسب عنوان قهرمانی برابر است. این دو از تیم‌های قدرتمند آسیا و جهان هستند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم؛ اگر چه کار سختی است.
 
آقاکوچکی اضافه کرد: امیدوارم با شکست کره‌جنوبی انتقام تیم بسکتبال کشورمان که در فینال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون مغلوب این تیم شد را بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار