زنجان؛

برگزاری المپیاد درون مدرسه ای ، 26 مهر همزمان با سراسر کشور در زنجان

26 مهر در استان زنجان المپیاد درون مدرسه ای در تمامی مدارس استان زنجان برگزار می شود و پیش بینی می شود بالای 50 درصد دانش آموزان در این طرح شرکت نمایند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش زنجان ؛المپیاد درون مدرسه ای ، امروز 26 مهر همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل  آموزش و پرورش استان گفت : جهت عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین ، المپیاد درون مدرسه ای با هدف ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط مضاعف در مدارس استان برگزار می شود .

تاراسی با اشاره به برگزاری المپیاد درون مدرسه ای افزود : در استان زنجان المپیاد درون مدرسه ای در تمامی مدارس استان زنجان برگزار می شود و پیش بینی می شود بالای 50 درصد دانش آموزان در این طرح شرکت نمایند .

وی با تاکید بر برگزاری این المپیاد ادامه داد: المپیاد درون مدرسه ای فرصت مغتنمی است تا رؤسای محترم مناطق 14 گانه آموزش و پرورش ، مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی از ظرفیت های برون سازمانی و مشارکت اولیاء و مربیان استفاده نمایند .

معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اشاره به نقش دانش آموزان دراین المپیاد گفت : در برگزاری این المپیاد سعی خواهد شد تا اجرای مراحل مسابقه به عهده دانش آموزان گذاشته شود تا از این طریق بتوانیم حس مسئولیت پذیری خلاقیت و ابتکار را در دانش آموزان افزایش دهیم .

تاراسی خاطر نشان کرد: با توجه به مقتضیات مدارس ، امکانات موجود ، علائق دانش آموزان رشته های ورزشی این المپیاد توسط شورای مدرسه انتخاب می شوند .



انتهای پیام/ش

برچسب ها: المپیاد ، مدرسه ای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.