چاپ ۱۴ مقاله پژوهشی در باشگاه پژوهشگران جوان ایلام

شهناز شیری، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایلام کتابی با عنوان «اصول و مبانی کارآفرینی» و «گیاهان دارویی» را منتشر کرده است.

مصطفی صائمیان معاون فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش روش تحقیقی مقدماتی و پیشرفته ویژه اعضای باشگاه توسط دکتر سوقی به مدت ۸ ساعت برگزار شد و گواهی به شرکت کنندگان در این کارگاه اعطا نمود. 

همچنین برگزاری کارگاه آموزشی spss مقدماتی و پیشرفته ویژه اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد ایلام توسط دکتر آرایش و صدور گواهی به شرکت کنندگان در این کارگاه از اقدامات دیگر این باشگاه به شمار می‌رود. 

شهناز شیری کتابی با عنوان اصول و مبانی کارآفرینی و گیاهان دارویی را منتشر کرده است.  وی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایلام به شمار می‌رود، همچنین وی مقاله‌ای با عنوان دیدگاه گندم کاران نسبت به عملکرد شرکتهای خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی دهستان سراب نیلوفر کرمانشاه را منتشر کرده است. 

وحید احمدی مقاله‌ای با عنوان بررسی تاثیر حساسیت زدای حرکات چشم و پردازش مجدد در افزایش سازگاری اجتماعی، عاطفی و بهداشتی زندانیان را به چاپ رساند، وی از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایلام قلمداد می‌شود، همچنین مقاله علمی را با عنوان رابطه صفات طیف اوتیسم و افسردگی در دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی ایلام را انتشار داده است. 

رحیم ناصری از دیگر اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ایلام است که در نشریه اکوفیزیولوژی گیاهان زارعی مقاله‌ای به عنوان نیاز حرارتی و پاسخ هیبریدهای ذرت به تاریخ کاشت‌های مختلف در اصفهان را منتشر نمود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار