جنایت اسپایکر بزرگترین جنایت در تاریخ جنگ‌هاست

بازخوانی پرونده جنایتی بزرگ در یکی از پایگاه‌های عراق/ صحبت‌های تنها بازمانده جنایت "اسپایکر" + فیلم

جنایت "اسپایکر" جنایتی هولناک است که توسط گروه تروریستی داعش به وقوع پیوست و بیش از 2000 نفر از سربازان عراقی را با فجیع‌ترین اشکال به کام مرگ برد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، پایگاه هوایی اسپایکر یکی از 3 مکان استراتژیک دولت مرکزی عراق است که در منطقه غرب "تکریت" در استان "صلاح‌الدین" قرار دارد.

آمریکایی‌ها اسم این پایگاه را از خلبان آمریکایی "مایکل اسکات اسپایکر" اقتباس کردند که در دوران حضور خود در عراق برای نشان دادن قدرت خود و کوچک کردن نیروهای عراقی، بزرگترین پایگاه نیروی هوایی این کشور را به نام این خلبان نامگذاری کردند.

از آنجایی که این مکان یکی از شریان‌های حیاتی نقاط شمالی عراق است هدف بعدی گروه تروریستی داعش قرار گرفت و توانست مدت کوتاهی تحت سیطره خود بگیرد تا علاوه بر پشتیبانی از واحدهای زمینی، راه‌های کمک‌رسانی به مناطق شمالی عراق از جمله "تکریت" را قطع کند.

اولین اقدام این گروه تروریستی بعد از تسلط به پایگاه هوایی "اسپایکر" کشتار وحشیانه 2000 نیرویی بود که در آنجا دوره‌های آموزشی را پشت سر می‎گذاشتند، از نوجوانان 15 ساله گرفته تا جوانان 25 ساله که حتی اسلحه به دست گرفتن هم بلد نبودند، اما تنها فردی که از این 2000 نفر جان سالم به در برد "حسین کاظم" است که اکنون جلوی دوربین آمده تا این هولوکاست داعش را توصیف کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
مگر هولوکاست واقعيت داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۰:۲۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
لعنت خدا بر داعش...
آخرین اخبار