حجت‌الاسلام و المسلمین واحدی در جمع خبرنگاران:

پیشگامی سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در جنگ نرم/ در فکر ساخت برنامه‌های اندروید هستیم

معاون فرهنگی سازمان عقیدتی- سیاسی آجا گفت: امروز در حرم امام راحل اعلام می‌کنیم که به عنوان سربازان ولایت، سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش به بیش از 90 درصد از خواسته‌های آن امام والامقام رسیده است و شما در حال حاضر ارتش فرهنگی و ایمانی در کشور دارید.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین "سید محمدرضا واحدی" در حاشیه مراسم سالروز تأسیس سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در رابطه با این که بعد از گذشت 35 سال سازمان عقیدتی- سیاسی آجا به چه اهدافی رسیده، اظهار داشت: آن ظرف بینش امام(ره) در تشکیل نهاد عقیدتی- سیاسی ارتش بود که توانست به فرهنگ ما کمک کند و در آن زمان هیچ‌کس باور این را نداشت که  این سازمان چنین سرانجام خوبی داشته باشد.   
 
وی افزود: امروز در حرم امام راحل اعلام می‌کنیم که به عنوان سربازان ولایت، سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش به بیش از 90 درصد از خواسته‌های آن امام والامقام رسیده است و شما در حال حاضر ارتش فرهنگی و ایمانی در کشور دارید.
 
معاون فرهنگی سازمان عقیدتی- سیاسی آجا تصریح کرد: امروز بیش از ده هزار نفر در مسابقات قرآنی ارتش شرکت می‌کنند و هیچ وزارتخانه و نهادی در نظام جمهوری اسلامی ایران پیدا نمی‌شود که بعد از گذشت 35 سال، 34 دوره مسابقات سالانه قرآنی برگزار کرده باشد.
 
وی ادامه داد: در سطح خانواده‌ها در بخش حفظ حدیث بیش از 19 هزار برگزیده را داشته‌ایم که این نکته مهمی برای پیشبرد اهداف فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.   
 
حجت‌الاسلام و المسلمین واحدی افزود: ما اکنون در بینش سیاسی ارتش کمترین دغدغه را داریم، زیرا سطح دشمن‌شناسی ارتش و شناخت جریان‌های معاند به خوبی در نهاد ارتش به وجود آمده و سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در جنگ نرم یکی از پیشگامان این عرصه است.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته بازی رایانه‌ای مبارزه در خلیج عدن را تولید کردیم که عنوان پرفروش‌ترین بازی رایانه‌ای داخل را کسب کرد و برای سال آینده هم در فکر ساخت برنامه‌های اندروید هستیم که تمامی این‌ها برای پیشبرد اهداف فرهنگی‌مان در بین جوانان است.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار