معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 5 خبرداد؛

احداث 7 هزار متر مربع مسیر ویژه نابینایان درمعابر غرب تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 5 از اجرای عملیات مناسب سازی معابر برای معلولین و 7 هزار متر مربع مسیر ویژه نابینایان در پیاده روهای غرب تهران خبر داد.

مسعود رضا رئیس دانا در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در عملیات روسازی مناسب سازی معابر برای معلولین و نابینایان گفت:در این راستا معلولین و نابینایان از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که در همین راستا طرح مناسب سازی معابر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به احداث نابینایان در این طرح افزود: در راستای مناسب سازی معابر برای معلولین و نابینایان، رفع شیب و همچنین ایجاد خط نابینایان با استفاده از سنگ‌فرش با خط ویژه نابینایان انجام می شود.

رئیس دانا با اشاره به اینکه عملیات پیاده رو سازی 7 هزار متر مربع از معابر خیابان جنت آباد بهسازی می‌شود تصریح کرد:بر اساس برنامه پیش بینی شده تا پایان امسال احداث می شود و 7 هزار متر مربع مسیر ویژه نابینایان در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در پایان از مناسب سازی معابر بوستان‌ها گفت:در خصوص به عریض بودن پیاده را بوستان های سطح منطقه خط زرد ویژه نابینایان در برخی از بوستان ها احداث شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: نابینایان ، احداث ، شیب ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار