موج گرايش به دين اسلام در فلسطين اشغالی

هاآرتص: 63 يهودی به دين اسلام گرويدند

روزنامه اسرائیلی هاآرتص در فلسطین اشغالی خبر داد از ماه ژانویه تا ژوئن امسال 63 یهودی ساکن فلسطین اشغالی به دین اسلام گرویدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه اسرائیلی هاآرتص در فلسطین اشغالی خبر داد از ماه ژانویه تا ژوئن امسال 63 یهودی اسرائیلی به دین اسلام گرویدند.

این روزنامه منبع خبر خود را گزارش وزارت دادگستری اسرائیل عنوان کرد و نوشت:"این اتفاق در شرایطی است که در اسرائیل برگشتن از دین یهود و پیوستن به هر دین دیگری، با دشواری های زیادی روبروست. برخی از این افراد گفتند پس از خروج از دین یهود، از طرف محافل دینی در اسرائیل مشکلاتی برای آنان ایجاد شده است."

در این خبر آمده است:" هر یهودی اسرائیلی که می خواهد به دین اسلام بپیوندد باید به نزدیک ترین دادگاه مراجعه و تقاضای خود را به قاضی ارائه کند و در برابر قاضی شهادتین را بگوید سپس قاضی او را به وزارت دادگستری معرفی می کند تا این وزارتخانه نیز با تغییر دینش موافقت کند ."

هاآرتص نوشت:" با آنکه گفته می شود این مراحل در کوتاه مدت انجام می شود اما بسیاری از افرادی که در این مراحل قرار می گیرند با دیوان سالاری مواجه می شوند و در ادامه تحت فشار محافل دینی یهود قرار می گیرند اما این مشکلات برای مسیحیانی که به دین اسلام می پیوندند یا مسلمانانی که به دین مسیحیت ملحق می شوند وجود ندارد."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
احتمالا به اسلام داعشی پیوسته اند
آخرین اخبار