افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زمان قطعی بازی با تیم آمریکایی در آینده مشخص خواهد شد/ استقلال، حکم خانه کرار را دارد و مطمئناً به خانه‌اش باز می‌گردد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: هنوز به توافق قطعی برای انجام بازی دوستانه با تیم فوتبال آمریکا نرسیده‌ایم.

افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا برنامه اینگونه بود که بازی را در ماه ژانویه که تعطیلات تیم حریف بود انجام دهیم اما از آن جایی که در آن زمان با بازی‌های  جام ملت‌های آسیا روبرو می‌شویم از آن زمان صرف نظر کردیم و پیشنهاد ما به تیم آمریکایی تعطیلات عید نوروز بود که در آن زمان آبی‌پوشان می‌توانند به راحتی به این بازی دوستانه بروند ولی تیم مقابل با توجه به شرایطش بازی دوستانه در تعطیلات نوروز را رد کرد چرا که این تیم در زمان گفته شده در حال انجام بازی‌های خودش است ولی در حال حاضر مذاکرات با این شرکت میزبان در ارمنستان صورت گرفته است و این ناهماهنگی زمان برای این دو تیم نیاز به مذاکرات بیشتری دارد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین مسئولین تیم میزبان پیشنهاد با تیم دیگر آمریکا را به آبی پوشان دادند ولی با توجه به  نبود بعضی از بازیکنانمان صلاح ندیدم که به این پیشنهاد جواب مثبت بدهیم و در حال حاضر منتظر مذاکرات بعدی هستیم تا بتوانیم در زمان این بازی تجدیدنظری داشته باشیم تا این هر دو تیم با موقعیت مناسب بتوانند در این بازی دوستانه حاضر شوند.

افجه‌ای درباره وضعیت حنیف عمران زاده تصریح کرد: اقدامات لازم را برای رسیدگی به وضعیت وی انجام داده‌ایم و منتظر دریافت جواب‌های لازم از سوی مسئولین مربوطه هستیم اما تا به این لحظه پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی درباره وضعیت جاسم کرار عنوان کرد: اخبار منتشر شده در خصوص کرار شایعه‌ای بیش نیست و صحت ندارد چرا که وی با تیم استقلال قراردادی دوساله دارد و بر اساس قانون باید تا اتمام زمان قراردادش با تیم استقلال همکاری کند.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: استقلال منزل اوست و شک نکنید که تمام این صحبتها درباره وی گمانه‌زنی است و مطمئن باشید که کرار پس از اتمام تعطیلاتش به تیم آبی پوشان پایتخت باز می‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
خوب بود.لذت بردم
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۲۰:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
بی نظیر بود ایشاله استقلال قهرمان میشه
آخرین اخبار