پیروزی شاگردان کی‌روش با تک گل آزمون

تیم ملی ایران مقابل تیم بنفیکا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نیمه اول دیدار تیم ملی ایران برابر تیم بنفیکا از ساعت 13:15 به وقت تهران برگزار شد که  45دقیقه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی با تک گل سردار آزمون در دقیقه 44 به پایان رسید.

تیم ملی در 45 دقیقه دوم با ترکیب محسن فروزان، احسان حاج صفی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری ، خسرو حیدری ، احمد عبداله زاده، مرتضی پورگنجی، کریم انصاریفرد، وحید امیری ، رضا قوچان نژاد و اشکان داژگه به میدان رفت.

طبق توافق سرمربیان دو تیم این دیدار بدون وقت استراحت برگزار شد.


در 45 دقیقه دوم این دیدار تمام بازیکنان تیم ملی به جای سیدجلال حسینی و جواد نکونام به میدان رفتند. البته جواد نکونام به دلیل کسالتی که داشت در این دیدار به میدان نرفت و در کنار کی‌روش بازی را از نزدیک به تماشا نشست.

در دقیقه ۳۰ این دیدار محسن فروزان به جای حقیقی به درون دروازه تیم ملی رفت. همچنین علیرضا بیرانوند در دقیقه ۶۰ به جای فروزان برای تیم ملی به میدان رفت.

همچنین بازیکنانی مانند هاشم بیک زاده، مرتضی پورعلی گنجی، احمد عبدالله زاده،‌ احسان حاج صفی، خسرو حیدری، کریم انصاریفرد، رضا قوچان نژاد، وحید امیری و اشکان دژاگه نیز در ۴۵ دقیقه دوم این دیدار برای تیم ملی به میدان رفتند.

بنفیکا که صدرنشین لیگ برتر پرتغال است، در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به میدان رفت.

ملی‌پوشان ایران با برگزاری این دیدار به کار خود در اردوی پرتغال خاتمه دادند. شاگردان کی‌روش جمعه گذشته مقابل اشتوریل با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیده بودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، تیم ، ملی ، ایران ، آزمون ، بنفیکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار