در نشستی با حضور افسران و نظامیان مقاومت؛

سید حسن نصرالله: تصمیم ما مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است/با وجود همه تحولات منطقه، مقاومت همچنان قوی است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت که تصمیم این جنبش مبارزه با تکفیری‌ها و تروریست‌ها است، حال هر اندازه که می‌خواهد این مبارزه بزرگ باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاخبار، دبیرکل حزب الله لبنان بر قطعی بودن پیروزی مقاومت بر گروه های تکفیری تاکید کرد. 

سید "حسن نصرالله" در دیدار ویژه ای با شماری از فرماندهان و نیروهای مقاومت در منطقه البقاع لبنان گفت: ما تصمیم خود را برای مبارزه با تکفیریها و تروریستها گرفته ایم و هر چه این رویارویی بزرگ شاد و فشارها بر ما تشدید شود، به این مبارزه ادامه خواهیم داد. 

سید حسن نصرالله افزود: نبرد قلمون آزمون اراده جنگ است و ما در این نبرد شرکت خواهیم کرد و با توکل بر خداوند شکست ما امکان پذیر نخواهد بود. 

دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد: جایی برای تسلیم شدن در برابر دشمن تکفیری وجود ندارد و جانفشانی شهدای ما و دردهای مجروحان ما زمینه ساز پیروزی بزرگ خواهد شد، زیرا فشارها فرصت ساز و موفقیت آفرین است. همین مسئله باعث پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی از لبنان شد. 
دبیرکل حزب الله درباره عملیات هفته گذشته شبعا که مقاومت مسئولیت آن را برعهده گرفت، گفت: این عملیات پیامی برای آن بود که مقاومت با وجود تحولات منطقه و ایفای نقش ائتلاف رسانه ای علیه داعش، همچنان قدرتمند و آماده است و ضعیف نشده است. 

سید حسن نصرالله افزود: دشمن اسرائیلی در اوایل ماه سپتامبر گذشته در شهرک عدلون در جنوب لبنان، به عمد تجهیزات شنود خود را در زمانی که مقاومت آن را کشف کرده بود و در حال خنثی کردن آن بود منفجر کرد که باعث شهادت حسن علی حیدر شد. اسرائیلی ها با این اقدام می خواستند مقاومت را امتحان کنند و پاسخ آن انفجار شبعا بود. 

الاخبار افزود: مسئله قابل توجه برگزاری این دیدار در منطقه البقاع است. گروه های تروریستی حملات خود به مناطق اطراف چند شهرک در این منطقه را تشدید کرده اند تا گذرگاهی برای خود به منطقه الزبدانی یا قلمون ایجاد کنند و در آستانه فصل زمستان به سوخت و غذا دسترسی پیدا کنند. 

این روزنامه خاطر نشان کرد: حضور سید حسن نصرالله در منطقه البقاع با وجود خطرات و شرایط امنیتی حامل این پیام است که مقاومت بر پیگیری مقابله با تکفیریها در مناطق مرزی لبنان اصرار دارد. هدف سیدحسن نصرالله از این سفر افزایش آماده باش نیروهای مقاومت در منطقه البقاع و افزایش روحیه آنها و نیز مقابله با پیامدهای حملات اخیر تکفیریها در این منطقه است که چند شهید بر جای گذاشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار