وقتی که فیل "روی کین" یاد هندوستان می‌کند

روی کین بازیکن اسطوره‌ای باشگاه منچستر یونایتد پس از سپری شدن 10 سال از مدت بازنشستگی‌اش در فوتبال از باید و نبایدهای دوران حرفه‌ایش در این رشته ورزشی سخن به میان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روی کین بازیکن ایرلندی اسطوره‌ای باشگاه منچستر یونایتد که دوران طلایی را در این باشگاه سپری کرده است در سال 2015 از شیاطین سرخ و فوتبال حرفه‌ای نغمه خداحافظی سر داد مسئله‌ای که با مخالفت سر الکس فرگوسن مواجه شد.
 
حال پس از گذشت قریب 10 سال از دوران حرفه‌ایش معتقد است که باید به لیگ‌های خارجی می‌رفت، چرا که در آن زمان با پیشنهادات بسیار خوبی مانند بایرن مونیخ و رئال مادرید مواجه شده است.
 
وی در این خصوص گفت: اگر به گذشته بازگردم آرزو می‌کردم که حضور در لیگ‌های خارجی را هم تجربه کنم. اگر آن زمان که قراردادم با باشگاه منچستر یونایتد به اتمام می‌رسید به تیم‌های خارجی که پیشنهاد داشتم می‌رفتم اتفاق بسیار خوبی رخ می‌داد.
 
اگر می‌دانستم که آنها قراراست چطور با من برخورد کنند حتما ریسک حضور در خارج را می‌پذیرفتم، چرا که فرصت بازی کردن را داشتم و تیم‌هایی مانند یوونتوس، بایرن مونیخ و رئال مادرید خواهان حضور من بودند.
 
گفتنی است، روی کین هنوز حرف‌های بزرگ و کنایه‌های زهرآلودی را که فرگوسن سال گذشته در خصوص او کرده بود را فراموش نکرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار