مرکز آموزش موتور سواران راه اندازی شد/ افتتاح ساختمان راهور در منطقه 18

مرکز آموزش ویژه موتور سواران و همچنین ساختمان راهور با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران ، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و شهردار منطقه 18 راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کریمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران  در مراسم افتتاح ساختمان پلیس راهور در منطقه 18 گفت: در مجموعه فرماندهی تهران بزرگ روز به روز شاهد افتتاح پروژه‌هایی هستیم که می‌تواند در بحث امنیت مردم تأثیرگذار باشد ضمن این که مسئولیت ما را در قبال مردم بیشتر می‌کند.

وی در ادامه افزود: دغدغه نیروی انتظامی نسبت به کمبود جا و غذا و تکریم ارباب رجوع با افتتاح این مرکز به دست فراموشی سپرده می شود و دیگر بهانه‌ای وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش موتور سواران در منطقه 18 بیان داشت: تقارن این افتتاح با دهه ولایت مسئولیت ما را در این خصوص بیشترمی‌کند.

کریمی با اشاره به شعار تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار در هفته نیروی انتظامی یادآور شد: افتتاح‌های از این دست مصداق تلاش جهادی است و تلاش ما باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران همچنین اظهار داشت:‌همکاران ما باید بهترین خدمات را در این موقعیت انجام دهند و در مجموعه فاتب همیاری و هم فکری را در منطقه 18به وجود آمده برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان این منطقه انجام دهند.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی تهران با اشاره به خدمات 197 خاطرنشان کرد: 197 یک فوریت برای تشکیل حقوق مردم و شهروندی و طبق آمارها در زمان افتتاح این پروژه روزانه 70شکایت به 197ارجاع می‌شد اما درحال حاضر روزانه 5تا 10شکایت در این مرکز مطرح می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار