میقانی: کادر مربیان را به زودی اعلام می‌کنم/ از مسئولان فدراسیون خواستم دستم را باز بگذارند

سرمربی تازه انتصاب شده تیم ملی نوجوانان جودو گفت: با توجه به نیازی که در جودو ایران برای تحول بنیادی دیدم، مسئولیت هدایت تیم ملی پایه را پذیرفتم.

داوود میقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: شورای فنی فدراسیون جودو از من درخواست کردند تا سرمربیگری تیم ملی پایه را بر عهده بگیرم و من با توجه به نیازی که احساس کردم در جودو وجود دارد و باید به صورت بنیادی متحول شود خواسته آنها را پذیرفتم و امیدوارم بتوانم از عهده رسالت خود بربیایم.

وی ادامه داد: در جودو و بعد از اینکه قهرمانان ما یعنی آرش میراسماعیلی، کاظم ساریخانی، محمود میران و مسعود حاجی آخوندزاده بازنشست شدند جایگزینی برای آنها نداشتیم و دچار خلأ شدیم در نتیجه تنها راه نجات و پیشرفت جودو کار کردن از سنین پایه و پیدا کردن استعدادهاست و چاره‌ای جز این نیست.

میقانی در خصوص کادر مربیان گفت: از مسئولان فدراسیون درخواست کرده‌ام تا دست مرا باز بگذارند و استقلال بیشتری داشته باشم تا با بهره‌گیری از مربیان توانمند به جودو پایه کشورم کمک کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان به سابقه مربیگری خود در تیم‌های ملی یمن و عراق اشاره کرد و گفت: من 5سال در خدمت تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان یمن بودم و جودو نوجوانان آنجا را پایه گذاری کردیم، از جمله نتایج عملکرد من مدال‌آوری در آسیا و المپیک‌های عربی بود همچنین ورود یک نوجوان به المپیک لندن، در تیم ملی عراق هم یک سال سکان‌دار بودم که به نقره المپیک عرابی رسیدیم اما به دلیل مسائل امنیتی همکاری‌ام با آنها را قطع کردم به ایران برگشتم تا به جودو کشورم کمک کنم.

وی افزود: سرمربیگری تیم ملی کاتا کشورمان را نیز بر عهده داشته‌ام و شاگردان و قهرمانان زیادی را نیز در این عرصه پرورش داده‌ام.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مربیان ، پایه ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار