ردنپ: ویرا مایل بود در تاتنهام بازنشسته شود

هری ردنپ مربی تاتنهام مدعی است پاتریک ویرا ستاره سابق آرسنال مایل بود سالهای پایانی فعالیت حرفه ای خود را در تاتنهام بگذراند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهواسپرت؛ پاتریک ویرا ملی پوش سابق تیم فوتبال فرانسه به اسطوره باشگاه آرسنال تبدیل شده بود،‌وی همراه این تیم به 3 عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم دست یافت.
 
هری ردنپ مربی تاتنهام مدعی شد با وجود رقابت سختی که میان تیم او و آرسنال در شمال لندن وجود داشت اما ویرا مایل بود به تاتنهام ملحق شود و سالهای پایانی فعالیت حرفه ای خود را در این تیم بگذراند.
 
ردنپ به تازگی کتابی از خاطرات و فعالیت های دوران حرفه ای منتشر کرده و آنجا به علاقه ویرا برای حضور در تاتنهام اشاره کرد، وی می گوید: اگر در دنیا فقط یک بازیکن فوتبال باشد که بتواند از تیم رق4یب به تاتنهام بپیوندد و مورد حمایت هواداران تعصبی آن قرار بگیرد، کسی نیست جز پاتریک ویرا، او یک بازیکن متفاوت بود و هر باشگاهی آرزو می کرد ویرا را در اختیار داشته باشد ما ملاقاتی در خانه شخصی ویرا داشتیم و او گفت، بدون توجه به حرف مردم دوست دارد به علاقه شخصی خود که تجربه برای بازی در  تاتنهام است بپردازد در نهایت خواست ویرا محقق نشد و او در ایتالیا باقی ماند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ردنپ ، ویرا ، تاتنهام ، سابق ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار