پایان پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رساني«ایران تله کام 2014»

پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2014» پس از چهار روز برگزاری و استقبال چشمگیر شهروندان ، متخصصان ، صاحبان صنایع ، هیئت های اقتصادی و تجاری و همچنین مسئولان کشوری؛ به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از ستاد خبری پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2014» از روز نخست برگزاری این نمایشگاه ، سالن ها و غرفه های نمایشگاه شاهد حضور گسترده بازدید کنندگان بود. این حضور به حدی بود که تردد در داخل سالن های نمایشگاه به سختی صورت می گیرفت و بسیاری از تولید کنندگان قطعات و ارائه دهندگان خدمات مختلف و سرمایه گذاران هم در حال رایزنی با غرفه داران برای صادرات تولیدات مختلف این صنعت بودند. 

همزمان با برگزاری پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2014»؛ نسل جدید تبلت ها و گوشی های کاملا بومی ایرانی هم رونمائی و روانه بازار های داخلی وخارجی شد.این محصولات که حاصل فعالیت بیش از 20 تیم علمی و تحقیقاتی متخصصان جوان ایرانی است ، شامل 7 دستگاه نسل جدید تبلت و 4 دستگاه گوشی جدید و بومی ایرانی بود .

طی سه روز های برگزاری نمایشگاه هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای پاکستان ، آلمان، اندونزی و ترکیه با حضوردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

 این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و انجمن های تولیدی صنايع مخابرات و اطلاع رسانی کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند. 

در این نمایشگاه بیش از 210 شرکت و واحد توليدی داخلی و 68 شرکت خارجی از 15 کشور؛ ایتالیا ، اسلوونی، اتریش، امارات متحده عربی، آلمان، تایوان، ترکیه، جمهوری چک، چین، ژاپن، کره جنوبی، کانادا، لهستان، مالزی و هند، آخرين دستاوردهای خود در زمينه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات را در معرض ديد کارشناسان و علاقه‌مندان قرار دادند.

در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی که در فضائی بالغ بر30 هزار متر مربع برپا شده است؛ انواع آنتن ها و کابلهای مخابراتی ، تجهیزات ارتباطات ماهواره ای ، تجهیزات سنجش و اندازه گیری ، تجهیزات، ضمائم،سیستم ها و تکنولوژی تلفنهای همراه، تکنولوژی اس.ام.اس، تکنولوژی ارتباطات ماهواره ای ، تکنولوژی های مخابرات و ارتباطات ، سوئیچینگ ، سیستم ها و تکنولوژی پیجینگ ، سیستم ها و تجهیزات وایرلس/ انواع ارتباطات وایرلس ، سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی و مکانیکی صنایع مخابراتی و ارتباطی ، سیستم ها و تجهیزات چندرسانه ای ، سیستم های ارتباطات کابلی ، سیستم های دریافت و ارسال ماهواره ای ، سیستم های گویای ارتباطی / پست صوتی و تصویری ، سیستم های ارتباطات تلفنی – تجهیزات و برنامه های مرتبط ، شبکه های ارتباطی و اطلاعاتی و اطلاع رسانی/ تجهیزات شبکه / امنیت شبکه ، مراکز تلفن ، نرم افزارها و سخت افزارهای مخابراتی و ارتباطی ، وسائل و تجهیزات انتقال و ادغام داده ها و گردآوری اخبار ، تجارت الکترونیک و کلیه صنایع، کالاها  و خدمات مرتبط به گروه و کارخانجات صنایع مخابرات عرضه و در معرض دید قرار گرفت.

همزمان با برپائی پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2014»، بیش از 20 کنفرانس و نشست علمی کاربردی با حضور استادان دانشگاهها، محققان و پژوهشگران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد. 

عرضه و معرفي آخرين دستاوردها و توانمندي شركتها ، توليد كنندگان و متخصصين داخلي ، ارائه آخرين دستاوردهاي كشورهاي خارجي در زمينه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع رساني، ، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بيشتر فناوريهاي روز به كشورمان ،ايجاد فرصت برای ارتباط بين خريداران و فروشندگان كالا و خدمات، تشويق و ترغيب توليدكنندگان داخلی براي رقابت پويا و تامين نيازمنديهاي اين صنعت ، تشويق و ترغيب توليد كنندگان براي رقابت سالم و هدفمند در عرصه اين صنعت ، توسعه صادر ات و اشتغالزائی؛ مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع مخابرات و اطلاع رسانی«ایران تله کام 2014» بود .

برچسب ها: نمایشگاه ، تله کاپ ، غرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار