ايلام؛

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی"محله پارک کودک" ایلام ‌

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری 4 سارق مسلح طلافروشی محله "پارک کودک" شهر ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ سردار «علی دولتی»، در مورد سرگذشت چند ماهه سرقت طلافروشی محله "پارک کودک" شهر ایلام اظهار کرد: ساعت 45: 20 روز یکشنبه 18 خرداد93 چهارنفر مسلح به طلافروشی محله پارک کودک شهر ایلام هجوم می‌برند و اقدام به سرقت مقداری طلای این مغازه می‌کنند.

دولتی با اشاره به اینکه این سرقت طی 30 ثانیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سارقان در این مدت توانسته‌اند حدود 1.5 کیلو ‌طلا از این طلافروشی ‌به سرقت ببرند.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: دو نفر از سارقان با اسلحه کلاشنیکف وارد مغازه شده و صاحب مغازه را به تسلیم وا می‌دارند و یک نفر دیگر با یک کیسه اقدام به جمع آوری طلاها می‌کند و نفر دیگر با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی با پلاک پژو سرقتی در مغازه منتظر آنها می‌ماند تا سرقت انجام شود.

وی با بیان اینکه هر چهار نفر نقاب داشته‌ و پس از انجام سرقت متواری می‌شوند، تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی نیروی انتظامی استان با تمام توان درپی دستگیری این سارقان مسلح بود که طی 4 مرحله عملیات پلیسی متهمان در شهرستان‌های ایلام، تهران و جاده ملکشاهی به مهران دستگیر شدند.

دولتی با اشاره به اینکه آخرین متهم روز گذشته در تعقیب و گریزی که صورت گرفت با شلیک گلوله به سمت خودروی متهم، ‌از ناحیه چرخ مورد اصابت گلوله قرار گرفت و ‌دستگیر شد، افزود:‌ سلاح‌های بکار گرفته شده در سرقت مسلحانه طلافروشی کشف شد و متهمان به سرقت مسلحانه و بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

فرمانده ناجای ایلام اضافه کرد: پلیس بدون تعارف با مخلان نظم و امنیت در استان برخورد می‌کند.

‌انتهای پیام /م
برچسب ها: ایلام ، سارق ، طلافروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.