شروع شایعات درباره موبایل کهکشانی ؛

جمع شدن تمام هنر سامسونگ در تلفن همراه "Galaxy S6" + عکس

هنوز خبر رسمی در خصوص پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر نشده ، اما منابع خبری حدس و گمان های خود را در خصوص این محصول منتشر کردند.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،اگرچه سامسونگ هنوز کلمه ای در خصوص پرچمدار بعدی خود یعنی Galaxy S6 منتشر نکرده اما برخی منابع خبری اقدام به پیشگویی در خصوص این محصول کردند.


بر اساس شنیده ها ، کهکشانی اس 6 دارای نمایشگری از نوع سوپر آمولد است چراکه سامسونگ به تولید این نوع نمایشگرها علاقه خاصی دارد ، همچنین رزولوشن این نمایشگر ممکن است تا فوق اچ دی یعنی 4K یا عدد 3840 در 2160 بالا رود و اندازه آن نیز بین 5 تا 5.5 اینچ خواهد بود که البته احتمالا منعطف بودن یا خمیده بودن این نمایشگر نیز دور از انتظار نیست.


شایعات در خصوص سخت افزارهای گلکسی اس 6 زیاد است.پیش بینی می شود با توجه به نصب اندروید ال روی این دستگاه یک پردازشگر 64 بیتی روی آن نصب شود همچنین در کنار این پردازشگر احتمالا حافظه موقت (RAM) با ظرفیت حداقل سه و حداکثر چهار گیگابایت نصب خواهد شد.
موتور گرافیکی بکار رفته در کهکشانی اس 6 ، Adreno 430 خواهد بود که 30 درصد سریع تر از مدل قبلی خود است.

بدنه اصلی گلکسی اس 6 نیز به احتمال زیاد کاملا فلزی خواهد بود.


در مورد دوربین گلکسی اس 6 نمی توان نظری دارد چرا که معلوم نیست سیاست شرکت سازنده در زمان رونمایی چه باشد و مدل های رقیب نیز در انتخاب کیفیت دوربین این محصول موثر هستند ، آنچه که پیداست دوربین اس 6 حداقل 16 مگاپیکسلی است.


اما دیگر قابلیت هایی که احتمالا در پرچمدار بعدی سامسونگ بکار می روند حسگر تشخیص قرنیه چشم کاربر ، قابلیت ضد آب و ضد گرد غبار بودن ، حسگر تشخیص اثر انگشت ، حسگر تشخیص ضربان قلب و حسگر میزان شدت اشعه فرا بنفش هستند.

حدس و گمان های اولیه نشان می دهند اس 6 در حوالی نمایشگاه بین المللی موبایل یعنی در ماه میلادی مارس 2015 و با قیمت 1000 دلار رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.