شماره ۷۸؛

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزار‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۷/۲۵

از این بسته می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها آشنا می‌کند. نرم افزارهای کاربردی برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

Advanced SystemCare PRO؛
نرم افزار Advanced SystemCare PRO برنامه‌ای سودمند و کاربردی برای رایانه شماست که سرعت رایانه شما را افزایش می دهد.
نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می دهد باعث افزایش سرعت و کارایی سیستم شما می شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می کند.

 

 


 

Wise Program Uninstaller
Wise Program Uninstaller یک برنامه کم حجم ولی کاربردی است که شما را قادر به پاک کردن برنامه‌های ویندوز در چند دو حالت میسر، Forced Uninstall و Safe Uninstall. حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه‌هایی می‌باشد که به راحتی از بین می‌روند و پس از پاک کردن آن‌ها هیچ فایل  اضافی باقی نمی‌ماند. اما حالت Forced Uninstall برای پاک کردن برنامه‌های حجیم و پردردسر می‌باشد که بعد از پاک کردن با Uninstall ویندوز کلی فایل و پوشه اضافی باقی می‌ماند، با استفاده از این حالت می‌توانید این گونه برنامه‌ها را به سرعت پاک کنید.

 

 


 

یک ابزار همه کاره برای رایانه شما؛
نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بیهوده سیستم را از Internet Explorer و Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند بسیاری از دیگر برنامه‌های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می‌آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در پاک کردن برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player از شما می‌خواهد که دقیقاً مشخص کنید که به دنبال پاک کردن کدام دسته از فایل‌ها و اطلاعات هستید، تا باعث نشود اطلاعات شما از دست رود.
 

 

 


 

HomeGuard Activity Monitor ویژه نظارت و مدیریت فعالیت های فرزندان هنگام کار با رایانه است، شما می توانید روش های مدیریتی و کنترلی خود را با استفاده از این نرم افزار عملی سازید. برای مثال می توانید رایانه را به گونه ای محدود کنید، که فرزند شما فقط بتواند به تعدادی از برنامه ها دسترسی داشته باشد یا تا زمان معینی قادر به استفاده از رایانه و برنامه های موجود در آن باشد. همچنین می توانید نرم افزار را به گونه ای تنظیم کنید که در هنگام چت در فضای مجازی از پیام های دریافتی و ارسالی تصویر برداری کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان مسدود کردن سایت های مورد نظر، قابلیت مسدود کردن بازی ها و برنامه ها، قدرت بالا در نظارت و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای رایانه؛
اگر در حذف برخی برنامه ها مشکل دارید و خواهان افزایش سرعت پاک کردن برنامه های غیر ضروری هستید، این برنامه Uninstall Tool می تواند به شما در حذف برنامه ها کمک کند. بدون شک نرم افزار معرفی شده می تواند بهترین جایگزین Add/Remove program باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم و تکنولوژی پیشرفته برای پاک سازی برنامه های مورد نظر شما، نمایش ویژگی ها و اطلاعات دقیق برنامه ها، امکان حذف برنامه های start up و ... اشاره کرد. در ضمن نرم افزار از برنامه های نرم افزاری، سیستم های نرم افزاری و فایل های مخفی ویندوز پشتیبانی می کند و می تواند آن ها را به صورت کامل حذف کند.
 

 


 

برای ویندوز؛
همیشه ما دوست داریم، اموال خود اعم از مالی و اطلاعاتی را در امن ترین محیط موجود نگه داریم، برای مثال پول های خود را در بانک ها نگه داری می کنیم، ولی تا به حال به این موضوع فکر کردید که اطلاعات حیاتی خود را باید در کجا ذخیره کنید، تا آن ها با خطر امنیتی رو به رو نشوند؟، نرم افزار Sticky Password Pro برای این موضوع طراحی شده است و می توانید تمامی اطلاعات مد نظر خود اعم از حساب های بانکی، شماره و هر چیز دیگری که فکر می کنید را وارد آن کنید تا دیگر نگرانی بابت اطلاعات شخصی خود نداشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: الگوریتم قدرتمند در زمینه رمزنگاری و مراقبت از نفوذ افراد غیر مجاز، قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود، امکان جستجو در بخش های مختلف و ... اشاره کرد.
 

 


 

محافظت در برابر نفوذ
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که امنیت رایانه شما در برابر نفوذ بد افزارها و فایل های جاسوسی چه مقدار است یا این که در رایانه شما چه تعداد فایل و برنامه جاسوسی وجود دارد؟ اگر دوست دارید که پاسخ تمامی سوال های مطرح شده را به دست بیاورید می توانید از این نرم افزار Advanced System Protector کمک بگیرید، برنامه قادر به شناسایی برنامه ها و فایل های مخرب موجود در ریجستری، کوکی ها و ... است. با استفاده از نرم افزار و انجام مراحل کشف فایل های مخرب می توانید با خاطری آسوده از رایانه خود در امنیت کامل استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: جستجو در پوشه ها، سرعت بالا در اسکن تمامی موارد، پاکسازی فایل های مخرب به صورتی که قابلیت بازگشت نداشته باشند و ... اشاره کرد.
 

 


 

برای اندروید و رایانه؛
با ورود تلفن‌های همراه جدید به بازار شاهد پیشرفت نرم افزارها هم بوده‌ایم، نرم افزارهای پزشکی هم یکی از همین دسته‌هایی است که در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. با چند جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید به نرم افزارهای پزشکی بسیاری دسترسی داشته باشید، اما انتخاب چند نرم افزار برتر کمی دشوار است، به همین جهت سعی داریم در این گزارش شما را با بهترین برنامه‌ها آشنا کنیم، همراه دریچه باشید.

 

 


 

برای اندرویدی‌ها؛
نرم‌افزارهایی که در دسته عکاسی قرار می‌گیرند به طور کلی شامل دو گروه ویرایشگرها و برنامه‌هایی برای عکس‌برداری می‌شوند و معمولا برای این که هر دو کار به صورت حرفه‌ای انجام گیرد، کاربران برای هر گروه یک برنامه جدا انتخاب می‌کنند. در این گزارش نرم‌افزاری را در دسته عکاسی و تصاویر به شما معرفی می‌کنیم که هر دو گروه را به صورت کاملا حرفه‌ای در خود جای داده است. این برنامه جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارها بین کاربران اندرویدی شناخته می‌شود که هم اکنون بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

 

 


 

برای ورزشکاران؛
دو مادر ورزش‌هاست، این جمله را بارها شنیده‌ایم. اگر شما هم به تناسب اندام و ورزش دو علاقه دارید و یا حتی برای تفریح می‌دوید، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی می‌کنید این اپلیکیشن یکی از بهترین موارد رایگان برای آنالیز ورزش و فعالیت‌های شما خواهد بود.

 

 


 

برای اندروید؛
برنامه های مختلفی برای مدیریت قسمتی های گوناگون گوشی ها و تبلت های اندرویدی ارائه شده است، اما تا کنون نرم افزاری قدرتمند و جامع برای مدیریت سیم کارت و مخاطبین معرفی نشده بود، که امروز دریچه قصد معرفی یکی از بهترین برنامه ها در زمینه مدیریت و ساماندهی سیم کارت و مخاطبین را دارد، نام این نرم افزار SIM Contacts Pro است. با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید مخاطبین خود را دسته بندی کنید، در میان آن ها به صورت اختصاصی جستجو کنید و اطلاعات مورد نظرتان را به دست بیاورید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ارسال پیامک به مخاطبین، رابط کاربری زیبا و آسان، پشتیبانی از تماس های ورودی و خروجی اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
شاید یکی از بهترین خاطراتی که از در ذهن بیشتر افراد باشد، خاطزات دوران ابتدایی، به ویژه سال اول آن است، حال این خاطرات می تواند رنگ و بوی خاصی را برای افرادی که سال ها پیش این دوره را گذرانده اند، داشته باشند. یکی از نوستالژیک ترین کتاب های درسی برای بچه های دهه شصت کتاب فارسی اول ابتدایی با تصویر و صحنه های خاص خود است، حال در این نرم افزار "فارسی اول دبستان (دهه 60)" تصاویر و آهنگ های خاطره انگیز گنجانده شده است تا شما با دیدن آن ها یاد خاطرات کودکی خود را دوباره تازه کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ذخیره سازی تصاویر مورد نظر به صورت جداگانه در تلفن همراه، پخش موسیقی های مرتبط، رابط کاربری سازگار و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
تا به حال برای شما پیش آمده است که قصد ارسال آدرس و مکان فعلی خود برای دوستانتان را داشته باشید؟ بله این موضوع برای بیشتر افراد رخ می دهد ولی در بعضی مواقع آدرس را دقیق نمی دانیم یا درست راهنمایی نمی کنیم، پس بهتر است از یک روش جهانی و حرفه ای استفاده کنیم، با استفاده از این نرم افزار GPS2SMS می توانید موقعیت مکانی خود را با استفاده از پیامک برای دوستانتان ارسال کنید، تا دیگر نیاز به راهنمایی یا ارسال آدرس نباشد و دوست مورد نظر شما می تواند با وارد کردن مختصات به تلفن همراه خود، مکان دقیق شما را مشاهده کند.
 

 


 

برای اندروید؛
یاهو یکی از معتبرین ترین سایت ها ارائه دهنده خدمات ایمیل در جهان است و دارای تعداد کاربران میلیاردی در سراسر جهان است. برنامه Yahoo Mail توسط سایت یاهو به عنوان اپلیکیشن رسمی مدیریت ایمیل ها در تلفن همراه اندرویدی معرفی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی ایمیل های دریافتی خود را مدیریت کنید و برای دوستان و آشنایان خود ایمیل ارسال کنید. برنامه دارای محیط کاربری زیبا و همه جانبه است، یعنی می توانید مانند بستر مرورگر به مدیریت ایمیل ها خود بپردازید. در ضمن با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین اکانت یاهو را مدیریت کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود پوسته های مختلف، وجود اتصال همیشگی، دسترسی کامل به تمامی بخش های ایمیل و ... اشاره کرد.
 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
تمامی افراد دوست دارند که میزان دقیق ضریب هوشی خود را بدانند و برای همین هم در بسیاری از تست های روانشناسی و روانشناختی شرکت می کنند، این روزها که بازار اپلیکیشن های مخصوص گوشی های هوشی هوشمند داغ است، برنامه هایی هم برای بررسی دقیق بهره هوشی افراد تولید شده است که دارای جنبه های علمی و دقیق هستند. نرم افزار جالب و علمی "هوشت رو محک بزن" جزو این دسته برنامه ها است و می توان به نتایج ارائه شده توسط آن اتکا کرد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: نمایش ضریب هوشی به صورت درصد، وجود سوالات متنوع، نمایش نمره تست زنی و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

برای اندرویدی‌ها؛
بیشتر ابزارهایی که امروزه دور اطراف ما را پر کردن می‌شود از راه دور هم کنترل کرد، تمامی این ابزارها از تلویزیون گرفته تا سیستم تهویه هوا و یا پروژکتور دارای یک کنترل مخصوص به خود هستند که نکته مشترک همه این دستگاه‌ها استفاده از اینفرارد یا اشعه فروسرخ هست. اکثر تلفن‌های هوشمند امروزی هم مجهز به اینفرارد هستند، خب حالا که تلفن‌های همراهمان اینفرارد دارند پس می‌توانند کنترلی برای ابزارهای دور اطرافمان باشند، اما چطوری؟

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
دوست دارید بدانید که چه زمانی خواهید مرد و چرا؟ از همه مهم تر هنگام مرگ در زمان پیری چه شکلی می شوید؟ یا در آن زمان چند زن، بچه، نوه و حتی نتیجه ... خواهید داشت؟ این برنامه "در پیری چه شکلی میشم" این امکان را برای شما فراهم کرده که به تمامی اطلاعات دست پیدا کنید. برنامه را رایگان دانلود کنید و لذت ببرید، ولی توجه داشته باشید که این برنامه یک نرم افزار سرگرمی است و هیچگونه جدیتی در کار نیست! تنها هدف از تولید آن آوردن یک لحظه خنده بر روی لب های شما است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط کاربری زیبا، موضوع سرگرم کننده و جالب، ارائه تصاویر خنده دار و ... اشاره کرد.
 
 

 


 

برای iOS؛
 Zip Tool Pro پرطرفدارترین و قدرتمندترین برنامه ی مدیریت برروی فایل های فشرده برای سیستم عامل آیفون می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که در محیطی کاملا ساده و کلاسیک، به استخراج و فشرده سازی فایل های فشرده بپردازد و تجربه ی بهترین اپلیکیشن مدیریت فایل های فشرده را در آیفون خود به ارمغان بیاورد. اگر شما هم به دنبال برنامه ای هستید که در گوشی آیفونی خود بدون کوچکترین دخالت کامپیوتر، تمام فایل های فشرده خود را استخراج و اکسترکت کنید ما به شما بهترین نرم افزار برای این کار یعنی Zip Tool Pro را پیشنهاد می کنیم.

 

zipایفون

 


 

هر آنچه برای ویندوزفونی‌ها لازم است؛
این ذکر شریف موجب استجابت دعاست. در بعضی از روایات تصریح شده است كه برای استجابت دعا، آن را با صلوات بر محمد و آل محمد آغاز كنید، زیرا صلوات بر محمد و آل محمد همواره مستجاب است، و خداوند كریم‌تر از آن است كه دعای اول را مستجاب كند و دعای دوم را مستجاب ننماید. با نرم افزار صلوات شمار همراه می توانید صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید زیرا ذکر مبارک صلوات بر محمد و آل او (صلی الله علیه و آله) حجاب بر انداز است. گاه رفتار، کردار و نیات نادرست بندگان،حجاب بین خلق و حق تعالی می گردد که با ذکر صلوات آن حجاب از بین برداشته شده و دعاء به جانب او صعود می کند. صلوات شمار همراه با ذکر ایام هفته و ترجمه ذکرها می باشد.

 

صلوات شمار

 






گردآوری از: سالار واعظی


 

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۰۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
ممنون از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۰۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
ممنون از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
لطفا یک ترتیبی اتخاذ کنیدتا بشه از بسته های هفته های پیش که معرفی کردیدهم استفاده کرد.متاسفانه قسمتی برای بسته های نرم افزاری ترتیب داده نشده
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۰:۵۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
سلام و ممنون از همراهی شما کاربر محترم؛ برای اینکه بتوانید به شماره‌های قبلی بسته هفتگی دریچه دسترسی داشته باشید به صفحه نخست باشگاه خبرنگاران رفته و در بالای صفحه در کادر جستجو عبارت "بهترین و کاربردی ترین نرم افزارها در هفته ای که گذشت" را جستجو کنید. با این کار شما می‌توانید به شماره‌های قبلی بسته دریچه دسترسی داشته باشید.
آخرین اخبار