در دیدار با "رامی الحمدالله" نخست وزیر دولت توافق ملی فلسطین؛

هنیه: ماموریت دولت وحدت ملی بازسازی غزه و برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاستی است/حمدالله: هدف اسرائیل به شکست کشاندن دولت توافق ملی بود

اسماعیل هنیه در در دیدار با "رامی الحمدالله" نخست وزیر دولت توافق ملی فلسطین گفت: ماموریت دولت وحدت ملی بازسازی غزه و برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاستی است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران شبکه الجزیره مباشر در خبری فوری اعلام کرد "رامی الحمدالله"؛ نخست وزیر دولت توافق ملی فلسطین با حضور در منزل "اسماعیل هنیه"؛ معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با وی دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه ما دارای دولت و نظام سیاسی واحدی هستیم اظهار داشت ماموریت دولت وحدت ملی یکپارچگی نهادهای دولتی برای بازسازی غزه و فراهم سازی فضا برای برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاستی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ورود وزیران دولت وحدت ملی در غزه نقشه های رژیم اشغالگر قدس برای برهم زدن طرح آشتی ملی شکست داد افزود؛ تمامی توان خود را برای بازسازی غزه بویژه در زمانیکه فصل زمستان را پیش رو داریم بکار خواهیم گرفت.

"رامی الحمدالله"؛ نخست‌وزیر دولت توافق ملی فلسطین نیز گفت: چالش بزرگی در زمینه بازسازی نوارغزه پیش رو داریم و کمیته‌هایی به منظور زمینه سازی برای کنفرانس قاهره تشکیل شده است. وی افزود جنایات اشغالگران و شهرک‌نشینان تایید می‌کند که هدف اسرائیل به شکست کشاندن دولت توافق ملی بود.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار