رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران خبر داد:

حراج مجدد 2 نماد پس از ابطال معاملات در روز گذشته

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران از حراج مجدد 2 نماد معاملاتی شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا1) و حق تقدم خرید سهام این شرکت (سمگاح1) پس از ابطال معاملات در روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، بهنام محسنی در تشریح دلایل ابطال معاملات انجام شده در نمادهای معاملاتی شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران و حق تقدم خرید سهام این شرکت در روز سه‌شنبه گفت: کشف قیمت نامناسب این سهم در زمان آکشن می‌توانست باعث گمراهی بازار از مسیر صحیح خود در فرایند معاملات شود و شاهد نوسانات غیر عادی در قیمت این دو نماد بودیم.
 
به گفته وی با بررسی‌های انجام شده و به منظور صرفه و صلاح سهامداران، معاملات این دو نماد در روز سه‌شنبه ابطال شد و در جریان معاملات امروز، شاهد حراج مجدد در نمادهای معاملاتی شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران و حق تقدم آن خواهیم بود.
 
گفتنی است شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران برای پایان سال مالی 93 بر اساس عملکرد شش ماه خود، به ازای هر سهم 530 ریال پیش بینی سود کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، معاملات ، میراث ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار