وزیر دادگستری در پیام درگذشت قائم‌مقام سازمان بازرسی:

مرحوم"خبره" نماد راستین حسن انجام وظیفه و آگاهی از قانون بود

وزیر دادگستری در پیامی، درگذشت ولی‌الله خبره، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری در پیامی، درگذشت ولی‌الله خبره، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی بدین شرح است:

بسمه تعالی

یا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّةُ إِرجِعی إِلی ربِّکِ راضیةً مَرضیةً فَادخُلی فی عِبادی و َادخُلی جَنَّتی

دوست بسیار عزیز و همکار شفیق ما، جناب آقای خبره، پس از سالیانی خدمت مخلصانه و بی مزد و منت به مردم و نظام اسلامی، در جوار رحمت ربّ آرام گرفت.

طُوبی لَه وَ حُسنُ مَآب. اگرچه صبوری بر مفارقت احباب، دشوار است، اما امیدواری به مهر لایزال حضرت حق و سرسپاری بر آستان مشیّت او، چنانکه قرآن کریم وعده فرموده است، مایه اطمینان قلب و تسلای روح ماست.

اینجانب، در این ضایعه ناگهانی و غمبار، پیش از همه، از درگاه خداوند رحمان و رحیم، برای خود صبر جمیل می‌طلبم و برای بازماندگان گرامی و همه داغدارانش، در این آزمون سخت، آرام و شکیب و اجر جزیل و قراریافتن در منزل صبر و رضا آرزو می‌کنم. وَاصْبِرْ لِحُکْمِ رَبِّکَ فَإِنَّکَ بِأَعْیُنِنَا وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ حِینَ تَقُومُ. باشد که روح این عزیز، در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش، جاودان بیاساید.

آن مرحوم، بحق، نماد راستین حسن انجام وظیفه، کاردانی، آگاهی از قانون، سخت کوشیِ بی دریغ، دردمندی، صداقت پیشگی، شرافت، احترام و لیاقت بود و در پاسداشت حریم حرمت اسلام و انقلاب و قانون، لحظه‌ای آرام نداشت.

پایمردی و قدم صدق مردانی چون او، که به کار می‌اندیشید و مقام و منصب را اصالت نمی‌داد، برای همه دوستان و همکارانش، سبب دلگرمی، امیدواری و قوت قلب بود. خدایش بیامرزد و رحمت و مغفرت واسعه‌اش را نثار آن روح گرامی کند. بمنّه و کرمه.

مصطفی پورمحمدی

وزیر دادگستری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار