جیم وب:

حمله بوش به عراق سبب قدرتمندتر شدن ایران شد / برخی از عناصر بلندپایه داعش به وسیله آمریکایی‌ها آموزش دیده‌اند

معاون پیشین وزارت دفاع آمریکا گفت:حمله جرج بوش به عراق سبب قدرتمندتر شدن ایران شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی نیوز باستر، "جیم وب" معاون پیشین وزارت دفاع آمریکا گفت: ما از مدتها پیش راهبردی شفاف در خاورمیانه نداشته ایم که آثار آن را به خوبی امروز مشاهده می کنیم.اگر شما امروز نگاهی به آنچه روی می دهد داشته باشید به دو نکته می رسید که بسیار مهم هستند.اول اینکه تصمیم دولت جرج بوش برای حمله و اشغال عراق سبب تقویت ایران و افزایش خشونت در خاورمیانه شد. نکته دوم پدیده "بهار عربی" بود که پدیده ای مضر بود.

وی افزود:اگر شما به تحولات لیبی توجه کنید این موضوع سبب شد تا شمار زیادی از تسلیحات به سوریه منتقل شود.آیا کسی در این باره حرفی می زند؟اگر شما امروز نگاهی به راهبرد ما در قبال سوریه و عراق داشته باشید، افرادی که باید با اسد بجنگند حالا مجبورند با داعش مقابله کنند.حتی برخی از این شبه نظامیان نیز در اعلام اتحاد با ما روراست نبوده اند. من با شما شرط می بندم که حتی برخی از عناصر بلند پایه داعش در برخی برهه های زمانی به وسیله آمریکایی ها آموزش دیده اند.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدباقر
۱۱:۲۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
خداوند به مسلمانان فرموده که دشمنان شما را احمق آفریده ام .چون احمق هستند درهرجایی جنگ وفساد راه بیافتد درهرجایی آدم کشی ناحق باشد درهرجایی حق یک مردم اربین برود این احمق ها دست دارند و غافلندازاین که هرچه بیشتر این اعمال کثیف را انجام دهند دستشان روخواهد شد. وبرمردم دنیاست که ازحق طرفداری کنند ودستشان را رو کنند
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۱:۲۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
مرگ بر آمريكا
Iran (Islamic Republic of)
afsar
۱۰:۱۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
سر کار گذاشتن مردم دنیا کار همیشگی امریکا واسراییل است
آخرین اخبار