تدابیر شدید امنیتی در کابل همزمان با فرارسیدن ایام عید قربان

پس از افزایش ناامنی‎ها در کابل، فرماندهی پلیس این ولایت اعلام کرد، تدابیر شدید امنیتی برای تأمین امنیت روزهای عید در شهر کابل اتخاذ شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، فرماندهی پلیس کابل با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد، تدابیر شدید امنیتی توسط نیروهای افغان در روزهای عید در این شهر گرفته شده است.
 
در این اطلاعیه آماده است، علاوه بر پلیس افغان، دیگر نیروهای نظامی نیز به طور 24 ساعته برای تأمین امنیت شهروندان کابل انجام وظیفه خواهند کرد.
 
فرماندهی پلیس کابل همچنین از شهروندان این شهر خواسته است تا در تأمین امنیت با نیروهای افغان همکاری کرده و از هر کاری که سبب اختلال در نظم عمومی می‎شود، خودداری کنند.
 
در این اطلاعیه به شهروندان کابل هشدار داده شده است، در صورت اخلال در نظم عمومی تحت تعقیب قرار گرفته و بر اساس قانون با آن‎ها برخورد خواهد شد.
 
فرماندهی پلیس کابل شماره‎های تلفن 100 و 119 را نیز در اختیار شهروندان کابل گذاشته و اعلام کرده است که در صورت کابلی‎ها اخلال‎گران نظم عمومی را مشاهده کنند، باید به این شماره‎ها تماس و نیروهای پلیس را آگاه کنند.
 
افزایش تدابیر شدید امنیتی در کابل در حالی است که این شهر در 2 روز گذشته، شاهد انفجارهای انتحاری بوده که نگرانی از افزایش ناامنی‎ها را میان شهروندان کابل افزایش داده است.
 
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار