مدیرکل ارشاد استان خراسان رضوی:

همواره پیگیر سلامتی غلامعلی پورعطایی هستیم

مدیرکل ارشاد استان خراسان رضوی از توجه ویژه دولت به تمام مراحل درمانی غلامعلی پورعطایی خبر داد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدسعید سرابی، مدیرکل ارشاد استان خراسان رضوی اعلام کرد که رییس‌جمهور، وزیر ارشاد، معاون امور هنری و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در تمام مراحل درمانی غلامعلی پورعطایی،‌ پی‌گیر سلامتی دوتار نواز برجسته کشورمان بوده‌اند.

سرابی گفت: هنگامی که جناب پورعطایی بیمار شد دوستان به دیدار ایشان رفتند. ریاست محترم جمهور هم که به استان سفر کرده بودند ماجرا را پی‌گیری می‌کردند و به دستور ایشان در بیمارستان رسیدگی کامل صورت گرفت و آقای پورعطایی در تمام مراحل درمان تحت مراقبت بودند.

سرابی همچنین به ادامه مراقبت‌های پزشکی پس از بازگشت هیأت دولت اشاره کرد: رسیدگی‌های پزشکی حدود 10 روز بعد از سفر هیأت دولت نیز ادامه پیدا کرد و آقای پورعطایی به مرحله‌ای رسیده که طبق نظر پزشکان باید از بیمارستان مرخص شود.

مدیرکل ارشاد استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنا به دستور رییس‌جمهور، مراحل درمان در بیمارستان رایگان انجام شد و عمل جراحی یا رویداد ویژه‌ای هم پیش نیامد که نیاز به حمایت مالی خاصی باشد.

او با تاکید بر این‌که غلامعلی پورعطایی هیچ‌گاه نگاه مادی به حمایت‌ها نداشته، عنوان کرد: گروه پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) معتقد است آقای پورعطایی می‌تواند از بیمارستان مرخص شود و خوشبختانه مشکل عفونت ریه نیز برطرف شده است.

سرابی پورعطایی را هنرمندی ارزشمند در عرصه موسیقی کشور دانست و گفت:همه کارکنان ارشاد استان، پی‌گیر سلامتی ایشان هستند و در بیمارستان هم جویای احوال بودیم. روز عیادت در بیمارستان هم سلام آقای مرادخانی، معاون محترم امور هنری، را رساندیم تا بدانند همه بخش‌ها جویای سلامتی ایشان هستند.

غلامعلی پورعطایی، نوازنده دوتار و خواننده آوازهای عارفانه و عاشقانه خراسان، پس از گذراندن دوره‌ای بیماری در منزلش در تربت جام، با حمایت نهاد ریاست‌جمهوری در بیمارستان امام رضا (ع) در مشهد بستری شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سلامتی ، ارشاد ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار