غرفه‌های بازیافت در منطقه 19 ساماندهی می شود

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 از ساماندهی غرفه‌های بازیافت در این منطقه خبر داد.

صفدر کربلایی مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: ساماندهی غرفه های بازیافت در محلات 13 گانه و نواحی 5 گانه منطقه 19 همزمان با سال تحصیلی جدید در دستور کار اداره بازیافت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش و ترویج فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تر از مبدا، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.
 
کربلایی اظهار داشت: در این طرح اکیپ های اجرایی بازیافت به منظور ساماندهی غرفه های بازیافت در محلات 13 گانه منطقه 19 به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:ساماندهی غرفه های بازیافت در محلات 13 گانه منطقه 19، آماده باش اکیپ‌های اجرایی بازیافت، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی دی، کتابچه، فلش کارت و پکیج‌های آموزشی و فرهنگی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
کربلایی خاطر نشان کرد:آموزش چهره به چهره بازیافت در غرفه‌های بازیافت، توزیع کیسه های بازیافت، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی بازیافت، برگزاری نمایش تئاترهای بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: غرفه ، بازیافت ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار