مشهد؛

كاهش 100 درصدي وقوع سرقت‌ هاي مسلحانه در مشهد

فرمانده انتظامي خراسان رضوي از كاهش 100 درصدي وقوع سرقت‌هاي مسلحانه در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار بهمن اميري ‌مقدم در نشست خبري كه در آستانه هفته نيروي انتظامي در محل فرماندهي انتظامي استان برگزار شد، با اشاره به كاهش 100 درصدي آمار وقوع سرقت‌هاي مسلحانه گفت: پس از دستگيري عاملان سرقت‌ مسلحانه بانك‌ها در مشهد آمار سرقت‌هاي مسلحانه به طور 100 درصد كاهش يافته است و در نیمه نخست امسال هيچ سرقتي مسلحانه‌اي را شاهد نبوديم.

وي با بيان اينكه در شش ماهه نخست در ميزان وقوع آدم‌ربايي نیز در سطح استان شاهد كاهش آمار بوده‌ايم، افزود: در شش ماهه نخست سال جاري تنها دو مورد آدم‌ربایي گزارش شده كه در جريان معامله مواد مخدر صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي نیز از افزايش 60 درصدي كشفيات مواد مخدر در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: ظرف اين مدت بالغ بر 13 تن مواد مخدر كشف شده است كه پنج تن آن از خرده‌فروشان مواد مخدر بوده است.

وي با بيان اينكه از ابتداي سال جاري تاكنون 900 نفر معتاد پرخطر در سطح استان جمع‌آوري و به مراكز درماني تحويل داده شده‌اند، افزود: مشهد به علت حضور زائران بايد براي معتادان پرخطر ناامن باشد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: سرقت ، مسلحانه ، خطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.