رئیس کنگره اندویورولوژی خبر داد

ابداع روش جراحی منحصر به فرد در یکی از سرطان‌های شایع

بصیری گفت: برای اولین بار توانسته‌ایم جدیدترین تکنیک منحصر به فرد در سرطان مثانه را در دنیا ابداع کنیم که با این روش کیفیت زندگی فرد مشابه یک فرد عادی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر عباس بصیری رئیس کنگره اندویورولوژی امروز 9 مهر ماه در هفتمین کنگره اندویورولوژی و یورو لاپاروسکوپی گفت: تکنیک‌های ارائه شده اندویورولوژی در این کنگره در دنیا به عنوان اولین تکنیک شناخته شده است و در کتاب مرجع اندویورولوژی دنیا به چاپ رسیده و نام ایران 9 بار در این کتاب برده شده است.

وی با بیان اینکه از نظر تجهیزات و وسایل به اندازه کافی حمایت شویم مطمئنا خدمات ما در این حوزه در سطح اروپا خواهد بود، افزود: ما در زمینه سرطان مثانه تکنیک منحصر به فردی ارائه دادیم. این تکنیک جراحی باعث می شود بیمار علاوه بر اینکه به زندگی عادی زودتر  برگردد راحت‌تر زندگی کنند به طوری که حتی فرد مبتلا می تواند بچه دار شود که این موضوع تا به حال چیزی غیر ممکن بوده است.

بصیری با اشاره به اینکه این تکنیک در مجله بین المللی اورولوژی به چاپ رسیده است، اظهار داشت: یکی دیگر از تکنیک‌های ابداع شده یک روش جدید در درمان تنگی مجاری اداری در اطفال است که بدون برش و باز کردن شکم، عمل جراحی انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.