قم؛

تبدیل پومسه به ورزشی مدال آور برای تکواندو در قم

رقابت های هفته سوم و چهارم لیگ دسته یک و برتر پومسه آقایان در خانه تکواندو برگزار شد و در اين دوره از مسابقات،‌ پومسه روها در دو بخش انفرادي و تيمي با يكديگر به رقابت پرداختند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ علی افکاری رئيس هيئت تكواندو استان قم به موفقیت تکواندوکاران قمی در رقابت‌های رشته پومسه اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا برگزاری مسابقات لیگ در سطح استان که در چند سال اخیر به صورت منظم صورت گرفته است، چهره‌های مستعد را معرفی کرده و با پرورش آنها اکنون موجب پیشرفت تکواندو قم از رده‌های سنی پایه شده است.

پومسه کاران قم در مسابقات لیگ دسته اول پومسه باشگاه‌های کشور به یک مدال طلا و یک برنز دست یافتند.
 
تکواندوکاران قمی در بخش پومسه که با ترکیب برترین‌های خود در پومسه مردان در این پیکار‌ها شرکت کرده‌اند توانستند عملکردی قابل قبول از خود بر جای بگذارند که گل سرسبد ورزشکاران قمی در این مسابقات، جلال قربان‌پور بود.

قربان‌پور در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال موفق به کسب مدال طلای لیگ پومسه کشور شد که با کسب بالا‌ترین امتیازبر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این مسابقات رابه خود اختصاص داد.

تیم پومسه هیئت تکواندوی قم علاوه بر طلای باارزش قربان‌پور، به یک مدال برنز نیز در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال رسید چنان که عباس رفیعی از قم به صورت مشترک با کیهان اکبری از شرکت ملی حفاری ایران به مدال برنز دست پیدا کرد.

در مسابقات ۲ هفته نخست لیگ پومسه نیز، جلال قربانپور مدال طلا و عباس رفیعی مدال برنز کسب کرده بودند و در این میان، رفیعی به دنبال ارتقای مقام در هفته‌های آینده لیگ پومسه مردان است.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، پومسه ، تکواندو ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.