مارکو: ردبول با رنو رابطه نزدیک‌تری دارد

هلموت مارکو عنوان کرد ردبول برای سال آینده با رنو برای تأمین موتورهای این تیم رابطه نزدیک تری دارد. او همچنین تأیید کرد که ردبول، تیم شماره یک کمپانی رنو در مسابقات فرمول یک است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ردبول همراه با موتورهای رنو در فاصله زمانی بین ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به عناوین قهرمانی تیمی و انفرادی در مسابقات فرمول یک رسید. اما ردبول در این فصل نتوانست مانع پیروزی های مداوم تیم مرسدس شود. مرسدس از ۱۴ مسابقه برگزار شده تا این جای فصل یازده تای آنها را در رده اول تمام کرده است.

مارکو باور دارد اگر ردبول با رنو رابطه تنگاتنگی داشته باشد، می تواند برای فصل آینده عملکرد بهتری در مسابقات از خود به نمایش بگذارد.

او گفت: در این فصل برای شاسی ها این امکان را بوجود آوردیم تا در چهار حالت مختلف بتوانیم موتور را روی شاسی سوار کنیم. برای فصل آینده تنها یک امکان را برای قرارگیری موتور بر روی شاسی فراهم می کنیم. این حالت هم تنها برای اتومبیل های ردبول طراحی می شود و تیم های دیگر (که از موتورهای رنو استفاده می کنند) باید از ما پیروی کنند.

وی افزود: این بهترین راهکار است. مرسدس از چنین مدلی استفاده می کند و نتیجه هم گرفته است. فراری هم مانند مرسدس از همین سیستم استفاده می کند.

باوجود اینکه در این فصل ضعف قدرت در موتور داشتیم، اما ثابت کردیم می توانیم در مسابقات توان رقابت داشته باشیم. نباید فصل آینده تا این اندازه برای ما بد باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار