پرسپولیسی‌ها معترض شدند؛

نوبت به بازیکنان استقلال و سپاهان رسید، نظام وظیفه متوقف شد

پرسپولیسی‌ها به شرایط پیش آمده در بحث معافیت‌ها معترض هستند و این سوال مطرح می شود که چرا وقتی نوبت به بازیکنان استقلال و سپاهان رسید، همه چیز متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طی روزهای گذشته موجی از اعتراض‌ها در جامعه پرسپولیسی‌ها به راه افتاده است که چرا ادامه پیگیری بحث معافیت‌ها که حالا شنیده می‌شود موضوع پرونده‌سازی برای سابقه خدمت هم به آن اضافه شده است، درست پس از محروم شدن حسین ماهینی و در آستانه بررسی وضعیت بازیکنان استقلال و سپاهان متوقف شده است.

این فشارها از سوی هواداران و تماشاگران پرسپولیس شکل گرفته و به باشگاه نیز منتقل شده است، منابع غیر رسمی می‌گویند شنیده‌ها از صحبت‌ها و جلسات خصوصی با مسئولان ذیربط نیز حکایت از آن دارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه به حل مشکل‌ ماهینی کمک شود این اعتراض را مطرح می کنند که چرا درست در زمانیکه شایعات حکایت از بررسی پرونده بازیکنان سپاهان و استقلال دارد، همه چیز متوقف شده است.

در این ارتباط از جانب پرسپولیس و در تمرینات پرسپولیس مطرح شده است که همه چیز در حالی متوقف شد که یک بازیکن سپاهان حتی برای معاینات پزشکی رفت و در آستانه حضور در کمیسیون پزشکی بود.

آنها همچنین عنوان می‌کنند حداقل یک بازیکن استقلال،‌ هر چند کارت پایان خدمت قانونی دارد اما خدمت نکرده و برای او پرونده خدمتی درست شده و قرار بود این موضوع بررسی شود. البته منابع غیررسمی مطرح می‌کنند در مورد حداقل یک بازیکن پرسپولیس هم در معرض چنین بررسی قرار دارد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار