داورزنی:

بازیکنانم از جان مایه گذاشتند/ شهرداری ساوه تيم خوبي است، مسئولین بايد صبور باشند

سرمربي تيم فوتسال منصوري قرچك پس از پیروزی پر گل مقابل شهرداری ساوه از وضعیت تیم و کادر فنی شهرداری ساوه حمایت کرد.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد بازی با شهرداری ساوه گفت: بازی بسیار خوب و زیبایی بود كه از نظر فنی در سطح بالایی دنبال شد. تیم حریف تیم نيز با رقابتي ديدني که تنوع تاکتیکی خوبی را به نمايش گذاشت كه در واقع فکر نمی کردیم با چنین تیم جوان و خوب و جنگنده روبه رو شويم.

وي افزود: در برهه هایی از بازی تيم شهرداري ساوه مسلط بر شرایط بازی بود و حتی  می توانست ما را ۶-۵ شکست دهند  اما به معتقدم استرس بوجود آمده در ميان بازیکنان شهرداری به موجب اینکه در هفته های گذشته نتوانسته بودند امتیازی بگیرند باعث شد در دقایق پایانی بازی را از دست بدهند.

داورزني اضافه كرد: من به بازیکنان و کادر فنی آنها تبریک می گویم و امیدوارم مسئولین و تماشاگران ساوه ای کمی صبور باشند تا در هفته های آینده نتایج بهتری کسب نمایند. منصوری هم در هفته های قبلی خوب بود اما به دلیل همین استرس نتایج خوبی کسب نمی کرد، شهرداری هم اگر این فاكتور را از خود دور کند، باتوجه به کیفیت تيم نتایج بهتری می گیرد. باز هم تاکید می کنم تیم حریف تیم خوبی بود که ما ۵-۶ از آنها عقب افتادیم اما با کمک سیستم پنج نفره بازی را به تساوی کشاندیم و وقتی آنها پنج نفره شدند ما گلهای بعدی را زدیم.
 
داورزنی در ادامه در مورد تیم شهيد منصوری گفت:  از تیم خود راضی هستم. بازی خوبی ارائه داد و با وجود اینکه اسماعیل وطن خواه و حامد عبدالهی به دلیل مصدومیت در بازی نبودند و مهدی رضاییان و حمید نصیری هم با مصدمیت بازی می کردند، زحمت زیادی کشیدند و در دقایق پایانی از جان مایه گذاشتند.
 
داورزنی در مورد شعار هواداران منصوری علیه رضا عقابی سرمربی تیم شهرداری ساوه گفت: در هر ورزشگاه و در میان تماشاگران هر عده ای هستند که ویژه ی تیم بوده و عده ای هم به صورت متفرقه به سالن می آیند. این شعارهایی که پیش از شروع بازی علیه مربی حریف برپا شد هم از سوی دست هواداران بود که ربطی به باشگاه نداشت و به نظر می رسید توسط فرد دیگری تحریک شده بود. اتفاقا مسئولان تیم ما هم از این اتفاق تعجب کرده  و سریعا برخورد کردند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، منصوری ، داورزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار