رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ام‌القری جهان اسلام است و این به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت در صحنه بوده که باعث پیروزی جمهوری اسلامی ایران و برقراری عدالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "بهمن کارگر" در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات و نهادهای تابعه قوه قضائیه که به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی ۸ ساله باعث شد که ملت ایران ایثارگری‌های فراوانی را از خود نشان دهد و پیروز شود.   
 
وی افزود: رهبری فرموده‌اند که ۸ سال از حیثیت، دین، تمامیت ارضی، مردم، انقلاب و قرآن دفاع کردیم و چنین دفاعی مقدس است. رهبری در جای دیگری فرموده‌اند که در جنگ ۸ ساله تحمیلی از کسانی که می‌خواستند به جنگ بروند از آن‌ها نپرسیدند که از کدام طایفه هستید و همه رفتند و انقلاب یک اتحاد بین طوایف مختلف به وجود آورد.   
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ابعاد مختلف دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس صرفاً یک دفاع نظامی نبوده و یک دفاع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده و پیروزی آن متعلق به همه مردم ایران است و مادامی که به مردم و رهنمودهای امام راحل (ره) و تدابیر رهبری تکیه کنیم، موفق می‌شویم.   
 
وی با اشاره به تعلق داشتن دفاع مقدس به همه مسلمین و مستضعفین جهان، گفت: امروزه می‌بینیم هرکدام از کشورهای دنیا که راه و روش رزمندگان را در پیش گرفته‌اند پیروز شدند و این موضوع در جنگ غزه و لبنان و سوریه کاملاً مشخص است.   
 
سردار کارگر با اشاره به جنایات داعش در عراق افزود: در عراق وقتی روح تفکر بسیجی دمیده شد، مبارزه کردند و دشمن را شکست دادند.   
 
وی با اشاره به اهمیت و منزلت جمهوری اسلامی در بیرون از مرز‌ها گفت: در سال ۸۶ در مجمع عمومی سازمان ملل و اتفاقات دانشگاه کلمبیا عظمت جمهوری اسلامی ایران نشان داده شد.   
 
وی با اشاره به اهمیت اصول دفاع مقدس در جمهوری اسلامی افزود: استکبار به دنبال این است که القا کند ایران به دنبال بمب اتمی است که این دروغ است و تمام پیشرفت‌های انجام شده در نانو، انرژی هسته‌ای و تجهیزات نظامی مرهون خون شهدا و به برکت دفاع مقدس بوده است.   
 
رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: توصیه رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، عزم ملی و مدیریت جهادی در دفاع مقدس به خوبی دیده می‌شود و در آن دوران در همه ابعاد مثل هنر، سینما، کتاب، تألیفات، علوم پزشکی و علوم مهندسی تحول پیدا کردیم.   
 
وی تصریح کرد: در موضوع دفاع مقدس سه مطلب حماسه، معنویت و عقلانیت باید در نظر گرفته شود که متاسفانه در موضوع عقلانیت در دفاع مقدس در بخش هنر غفلت رخ داده که باید برطرف شود.   
 
سردار کارگر با اشاره به توانایی و انضباط رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: ساخت یک پل به طول ۸۰۰ متر با مطالعه یک‌ساله برای موارد لجستیکی که بمباران در آن اثری ندارد، از توانایی رزمندگان اسلام بود که تا آن زمان بالا‌ترین پلی که زده شده بود، ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر بود.   
 
وی با اشاره به قداست دفاع مقدس در تمام دوران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اسرای ما در اردوگاه‌ها اسارت را به آزادگی تبدیل کرده‌اند و به فرموده رهبری، جنگ گنجینه‌ای است که تاریخ ما را عوض می‌کند.   
 
رئیس بنیاد حفظ ‌آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به وجود روحیه بسیجی در ۸ سال دفاع مقدس گفت: اگر به دنبال سبک زندگی ایرانی_ اسلامی هستید بهترین سبک زندگی، سبک زندگی شهدا، رزمندگان و جانبازان است و می‌توان با استفاده از ارزش‌های دفاع مقدس از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری و مشکلات را حل کرد.   
 
سردار کارگر با اشاره به پیشرفت روزافزون جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: خون شهدا هدر نرفته و جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بزرگ در دنیاست و همه به آن اذعان دارند.   
 
وی با اشاره به وجود رهبری به عنوان یک فرد عادل و با تقوا در جمهوری اسلامی تصریح کرد: وجود رهبر معظم انقلاب یک نعمت است که باید قدردان این نعمت باشیم.   
 
رئیس بنیاد آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: کسانی در مورد دفاع مقدس نظر می‌دهند که به هیچ عنوان صلاحیت ندارند و ما به مردم، شهدا و دستاوردهای خود افتخار می‌کنیم و یک لحظه از اینکه در دفاع مقدس مقاومت کردیم، نادم و پشیمان نیستیم.   
 
وی در پایان با اشاره به آینده درخشان جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ام‌القری جهان اسلام است و این به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت در صحنه بوده که باعث پیروزی جمهوری اسلامی ایران و برقراری عدالت می‌شود.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار