عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادداشتی در حاشیه برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس نوشت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، "مجتبی رحماندوست" عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره حاشیه برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس یادداشتی نوشت.
 
متن این یادداشت به شرح ذیل است:

روز شنبه 5 مهرماه، در برج میلاد در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت کردم، دلم می‌خواست دعوت کننده به این جلسه سردار دقیقی عزیز(شخصیت حقیقی) باشد اما اینکه دعوت کننده به این جلسه مدیر‌عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح باشد مخالف بودم و  هستم.
 
اینکه پیشکسوتان را مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی دعوت کند بوی از کارافتادگی می‌دهد در حالی که دیروز در جلسه شاهد حضور دلاور مردان و شیر مردان دوران دفاع مقدس بودم که انبوهی از انرژی و رشد و تعالی در وجودشان دیده می‌شد.
 
جلسه می‌توانست به دعوت شخص سردار دقیقی یا وزیر محترم دفاع یا بخش‌های دیگری از وزارت دفاع مثل دفتر وزیر باشد و یکی از بخش‌ها هم به سخنرانی مسئول تامین اجتماعی اختصاص یابد نه این که تامین اجتماعی برگزار کننده اصلی باشد، لذا یکی از سخنرانان اظهار کرد که با گذشت سی سال از جنگ همه پیشکسوتان مریضند و همسرانشان هم مریض و بیمارند.

ممکن است این ادعا تا حدی هم با واقعیت منطبق باشد، اما همان بیماران و دیگر پیشکسوتان همچون پولاد و شیران میدان جنگ ظرفیت‌های بالای فرهنگی و اجتماعی دارند و سرشار از انرژی هستند و آماده اداره بسیاری از امور کشور و حل بسیاری از معضلات ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار